با پايان ديدارهاي هفته سيزدهم
شهرداري قم با تداوم ناكامي‌هاي خود رسما از مسابقات ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي قم رسما سقوط كرد و تعيين تكليف تيم قهرمان به هفته پاياني موكول شد.
کد خبر: ۵۵۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۶ 18 January 2018

به گزارش تابناک قم، از جمع هشت تیم حاضر در فصل 1396 مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم سه تیم در بالای جدول رده‌بندی شانس قهرمانی دارند و در نیمه پائین جدول نیز سقوط یک تیم قطعی شد و سه تیم دیگر نیز برای فرار از خطر سقوط تلاش می‌کنند.

دیدارهای هفته ششم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و در این بازی‌ها تیم‌های آرش، ذاکر، آتلیه یاقوت و شیر ویژه از سد حریفان خود عبور کرده و سه تیم مدعی قهرمانی شدند.

در نخستین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم که 16 گل داشت، تیم آرش برابر مقاومت به برتری سه بر دو دست یافت تا مقاومت را در بیم خطر سقوط به دسته پائین‌تر نگه دارد، ضمن اینکه در جدال پائین جدولی‌ها تیم آتلیه یاقوت سه بر دو از سد ماهان عبور کرد.

ذاکر تیم سوم جدول رده‌بندی و مدافع عنوان قهرمانی سال 95 فوتسال قم در دیداری کاملا آسان و یک طرفه با حساب سه بر صفر آخرین تیم جدول رده‌بندی و قهرمان سال 94 فوتسال قم یعنی تیم ضعیف و سقوط کرده شهرداری قم را شکست داد و مدعی قهرمانی باقی ماند.

اما حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم بین تیم‌های اول و دوم جدول یعنی شیر ویژه و نبرد به انجام رسید، در حالی که نبرد در صدر بود و شیر ویژه با توجه به لغزش هفته دوازدهم در تعقیب حریف به قهرمانی امیدوار بود و بازی رو در روی آنها با برتری شیر ویژه تمام شد.

فوتسالیست‌های تیم شیر ویژه در این دیدار جذاب و البته حساس با نتیجه دو بر یک نبرد را مغلوب کردند و با کسب سه امتیاز بازی بار دیگر صدر را از حریف پس گرفتند تا بدین‌ترتیب در فاصله یک هفته به پایان فصل 1396 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قم تیم‌های شیر ویژه با 28 امتیاز، نبرد با 27 امتیاز و ذاکر با 26 امتیاز شانس قهرمانی باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار