مسعود راشکی از بازیکنان موفق قمی و داری مدرک مربیگری A آسیا به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبای قم در لیگ دسته یک باشگاه های کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۵۵۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱ 16 January 2018

به گزارش تابناک قم، مسعود راشکی مهمترین انگیزه خود از پذیرفتن مسئولیت سرمربی گری صبای قم در شرایط کنونی را کمک به بازیکنان بومی، میدان دادن به جوانان، احساس مسئولیت در قبال تیم فوتبال صبای قم بود و تلاش برای حفظ تیم در لیگ دسته یک کشور عنوان کرد.


وی با بیان این که امروز اولین جلسه تمرینی تیم صبای قم برگزار شد، اظهار داشت: قرارداد خود را به صورت رسمی با باشگاه صبای قم ثبت کرده و مصطفی مهدوی کیا و محمد منصوری بازیکنان سابق تیم فوتبال پرسپولیس و بانک ملی به عنوان مربیان و دستیاران بنده به تیم صبا اضافه شدند.


راشکی یادآورشد: اگر پنجره نقل و انتقالات را در قم باز کنیم به آینده تیم صبای قم و بقای این تیم در لیگ دسته یک امیدوار خواهیم شد و امید است بتوانیم بازیکنان قمی را در سطح کشور به سایر مربیان و تیم ها معرفی کنیم.


مسعود راشکی دارای مدرک A آسیا است و سابقه بازی در تیم های فوتبال استیل آذین تهران، پاس تهران، برق شیراز، شهید قندی یزد، اکباتان، پیام مشهد، بانک ملی و سازه راه قم را در کارنامه خود دارد.


وی در در تیم های فوتبال امید استقلال تهران و نوجوانان پیکان تهران نیز مربی گری کرده و در جریان جام جهانی 2014 نیز جز گروه آنالیز کانون مربیان ایران برای جام جهانی بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار