رئیس سازمان نظام مهندسی استان قم خبر داد
رئیس سازمان نظام مهندسی استان قم از پیشرفت 90 درصدی سالن ورزشی چند منظوره در مجموعه فرهنگی ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان قم خبر داد.
کد خبر: ۵۵۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 16 January 2018

به گزارش تابناک قم، امین مقومی در بازدید معاون عمرانی استاندار قم و مدیران کل راه و شهرسازی و تربیت بدنی استان از از مجموعه فرهنگی ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اظهار کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم دارای زمینی به مساحت ۳۲ هزار و ۸۱۷ متر مربع واقع در منطقه پردیسان قم است و این مجموعه با رویکرد ورزش‌های حرفه‌ای، همگانی و خانواده محور طراحی شده است .

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با اشاره به ورزش‌های پیش بینی شده در این مجموعه ورزشی بیان کرد: در طرح این مجموعه ، فضاهایی از قبیل سالن چند منظوره ورزشی با زیر بنای 4 هزار و 116 متر مربع، سالن ورزش‌های رزمی با زیربنای ۸۸۴ متر مربع و سالن فرهنگی ورزشی کودکان با زیربنای هزار و 800 مترمربع لحاظ شده است.

وی اضافه کرد: این مجموعه ورزشی علاوه بر فضاهای مستقل دارای فضاهای روباز ورزشی از قبیل زمین تنیس خاکی به مساحت ۸۰۸ متر مربع، زمین چمن مصنوعی به مساحت هزار و 250 متر مربع، پیست اسکیت به مساحت ۶۳۶ مترمربع و مجموعه مینی گلف به مساحت ۹۷۰ متر مربع است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم افزود: برای رفاه حال استفاده کنندگان در این مجموعه یک واحد رستوران به مساحت ۲۰۰ متر مربع و یک واحد کافی شاپ به مساحت ۱۰۰ متر مربع پیش بینی شده است و از دیگر ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به پیست پیاده روی به مساحت هزار و ۵۲۶ متر مربع و پیست دوچرخه سواری به مساحت ۳ هزار و ۳۶۵ متر مربع و فضای سبز مجموعه به مساحت 6 هزار و 820 مترمربع اشاره کرد.

مقومی گفت: سازمان نظام مهندسی استان قم در اسفند ماه ۱۳۹۵ نسبت به برگزاری مناقصه عمومی برای انتخاب پیمانکار احداث دیوار محوطه و زیرسازی محوطه مجموعه اقدام کرد که عملیات اجرایی آن توسط برنده مناقصه یعنی شرکت صادق بشیر در اواخر اسفند ۱۳۹۵ آغاز و در تاریخ ۱۷ دی ماه سال جاری تحویل موقت پیمان شامل احداث دیوار محوطه، احداث سردر و زیرسازی محوطه انجام شد.

وی همچنین بیان کرد: احداث عملیات سازه سالن چند منظوره ورزشی نیز از اوایل فروردین ماه ۱۳۹۶ توسط شرکت طرح و ساخت نیماد که برنده مناقصه برگزارشده در اسفند ۹۵ است، آغاز و عملیات اجرایی آن به همراه ساخت سازه سکوها در پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد قرار دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم عنوان کرد: تحویل موقت سازه سالن چند منظوره و سکوهای آن در اواخر دی ماه سال جاری صورت گرفت و در حال حاضر مناقصه پروژه تکمیل عملیات معماری و تاسیسات سالن چند منظوره ورزشی در حال برگزاری است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار