مسئول سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم گفت: نماز باران به امامت آیت‌الله خرازی و سخنرانی آیت‌الله رضا استادی در مصلی قدس قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 16 January 2018

به گزارش تابناک قم ،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدباقر ولدان اظهار داشت: نماز باران یکی از اموری بوده که همیشه در بین امت اسلامی جایگاه و ارزش ویژه‌ای داشته است.

وی خشک‌سالی‌های متوالی در کشور و به‌ویژه شهر مقدس قم را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و بحران زیست‌محیطی و مشکلات کم‌آبی در کشور و نظر به درخواست مردم متدین و بنا به خواسته علما بالأخص جامعه مدرسین نماز باران در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

مسئول سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم گفت: نماز باران در استان قم ساعت 10 صبح روز جمعه به امامت آیت‌الله خرازی و سخنرانی آیت‌الله رضا استادی در مصلی قدس قم برگزار خواهد شد که امید می‌رود سبب گشایش رحمت‌های الهی بر سر مردم عزیز کشور و استان قم شود.

ولدان با اشاره به اهمیت سنت برپایی نماز باران در اسلام عنوان کرد: مردم مؤمن و متدین کشور می‌توانند برای معنویت و روحانی‌تر شدن این مراسم باشکوه و طلب رحمت روزهای 4 شنبه، 5 شنبه و جمعه را روزه بدارند.

وی ادامه داد: حضور و به هم رسانی شیرخوارگان معصوم نیز در این مراسم بسیار ارزشمند می‌تواند باشد همچنین از تمام مردم مؤمن شهر مقدس قم درخواست می‌شود زیرانداز و سجاده همراه خود داشته باشند، همچنین نماز جمعه نماز جمعه این هفته نیز پس از برگزاری نماز باران توسط آیت‌الله حسینی اقامه خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
ایران در قرن بیست و یکم، واقعا جای تاسفه ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار