مظلومیت جرقه انگیزش انقلاب
روزنامه شاخه سبز قم در شماره روز سه شنبه 26 دی ماه مطلبی با عنوان ،' مظلومیت جرقه انگیزش انقلاب ، مزار شهید نواب درحصار معتادان شهر' را به قلم سید علی محمدی به رشته تحریر درآورده است.
کد خبر: ۵۵۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 16 January 2018

به گزارش تابناک قم، دراین مطلب آمده است: هیچ ایرانی انقلابی هرگز!!! نام شهید نواب صفوی را از یاد و ذهن و خاطرش نمی برد. چرا که این نام برای ایرانیان قدیمی و انقلاب دیده یادآور مجموعه ای جانفشان است که راه را برای آغاز حرکتهای منتج به انقلاب اسلامی باز کردند.

اعضای این جنبش اسلامی با از میان برداشتن عناصر فاسد و سر سپرده در رژیم پهلوی، زمینه ساز شروع یک نهضت الهی و بزرگ و مردمی و بی نظیر شدند.

اما وقتی می خواهی بر سر مزار شهید نواب و یارانش حاضر شوی، دلت میگیرد چون مزار کسی که موسس یک جنبش انقلابی در کشورمان بوده است هیچ نشانی!! ندارد.

نفست به شماره می افتد وقتی که وارد قبرستان بدون دیوار 'وادی السلام' قم می شوی. اینجا محل زیارت قبر یک قهرمان مجاهد نیست اینجا در شأن یک قهرمان مجاهد نیست، اینجا تنها محل تجمع معتادان و افراد ناجور و بیکار و ..... است. البته این معضل با بی خیال انگاری مسئولان امر دارد به راه خودش ادامه می دهد.

لازم است شرایط این آرامستان لااقل به دلیل وجود این 'مبارز نستوه' تغییر کند و دوستان از خواب بیدار شوند. طوری که مردم بتوانند راحت در این مکان تردد نمایند. مردم بتوانند بگویند اینجا محل دفن یک سید مجاهد است و ما داریم برای زیارتش میرویم تا فاتحه ای برای شادی روحش بخوانیم.

شایسته تر است که یادواره گرفتن برای این شهید والا مقام و این اسطوره نهضت، بر سر مزارش انجام شود. شاید هم به دلیل همین شرایط نامناسب این مزار، مراسم یادبودش در حرم بانوی کرامت و مهربانی برگزار میشود.

بزرگان نهضتمان را در عمل بزرگ بداریم اگر ایمان راسخ داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار