رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت است.
کد خبر: ۵۵۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰ 16 January 2018

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف تا کمی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد است، امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز حداقل و حداکثر دمای استان قم به ترتیب منفی پنج درجه و 16 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان قم به ترتیب به 3- درجه و 11 درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: آب و هوای استان فردا کمی تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد است، فردا جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای قم طی روزهای آتی اظهار کرد: روز چهارشنبه آب و هوای استان کمی ابری به تدریج افزایش ابر و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، در این روز کمترین و بیشترین دمای قم به ترتیب 5- درجه و 10 درجه است.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان به ترتیب منطقه شهر قم با 5- درجه و منطقه فدک با 16 درجه بود.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 5- درجه و 15 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 25 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار