در رقابت 8 تيم رقم خورد
دومين هفته رقابت تيم‌هاي مدعي صعود به فصل 1397 رقابت‌هاي باشگاهي ليگ دسته اول فوتسال با برگزاري چهار مسابقه و عبور 12 توپ از خط دروازه‌ها به پايان رسيد.
کد خبر: ۵۵۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ 15 January 2018

به گزارش تابناک قم، تیم‌های مدعی صعود به مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم در چهار مسابقه حساس به میزبانی سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه قم مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و در این بازی‌ها 12 گل به ثمر رسید.

این در حالی است که هشت تیم از جمع 24 تیم حاضر در لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم فوتسال باشگاه‌های استان قم طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته فوتسال قم در لیگ دسته دوم برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر سال 1397 به رقابت می‌پردازند.

در بازی‌های این فصل لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های قم نیز که به تازگی آغاز شده همانند لیگ‌های برتر و دسته اول، هشت تیم به شکل رفت و برگشت مسابقه می‌دهند و در پایان 14 هفته رقابت رفت و برگشت این فصل دو تیم به لیگ دسته اول فوتسال قم راه خواهند یافت.

بعد از برگزاری دیدارهای هفته نخست، در اولین بازی هفته دوم این فصل مصاف تیم‌های آتیه‌سازان و شهید رئیس کرمی با برتری یک بر صفر آتیه‌سازان به پایان رسید و فوتسالیست‌های تیم تصفیه آب معصومی در جدال با منتظران با نتیجه دو بر یک شکست خوردند.

مسابقه الوند با فردوسیان پرگل‌ترین بازی هفته دوم لیگ دسته دوم فوتسال قم بود که در آن پنج بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت و الوند با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست داد، ضمن اینکه در آخرین بازی این هفته تیم‌های مرصاد و هنرجو در مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و هنرجو دو بر یک حریف خود را مغلوب کرد و سه امتیاز به اندوخته‌های خود برای صعود به دسته بالاتر افزود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار