معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قم خبر داد؛
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم از کمک پنج هزار و ۵۰۰ دلاری یک خیر آمریکایی برای خرید مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷ 15 January 2018

به گزارش تابناک قم، اکبر رشیدی با تأکید بر اینکه خیران به کمیته امداد اعتماد دارند، گفت: کمک‌های مردمی به کمیته امداد فقط از طرف مردم کشورمان نیست بلکه نیکوکاران اتباع کشورهای دیگر هم کمک‌های خود را برای کمک به مددجویان کمیته امداد به این نهاد پرداخت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهبردهای توسعه مشارکت‌های مردمی در استان قم بیان احکام مرتبط با زکات و انفاقات در مکان‌های مقدس ازجمله حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مساجد به‌ویژه مسجد مقدس جمکران است، بیان کرد: پس‌ از اینکه احکام خمس و زکات توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوراللهی رئیس ستاد زکات کمیته امداد استان قم در حرم مطهر بیان شد فردی که خود را تبعه کشور آمریکا معرفی کرد برای پرداخت وجوهات خود مراجعه می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قم همچنین ادامه داد: پس‌ از اینکه وضعیت فقرای استان قم برای این فرد خیر بیان شد، پنج هزار دلار به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قم و ۵۰۰ دلار به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کرد.

رشیدی افزود: کمک‌های این خیر پس از تبدیل به وجه نقد رایج کشور که ۲۳۵ میلیون ریال اعلام شد به‌حساب اداره زکات کمیته امداد قم برای رفع مشکل مسکن محرومان این استان و زلزله‌زدگان استان کرمانشاه اختصاص یافت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار