معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از انتصاب ۳ سرپرست برای هیئت‌های ورزشی قم خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 15 January 2018

به گزارش تابناک قم، روح الله رمضانی اظهار داشت: علی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ایران با صدور ابلاغی محمدحسین راد پور را به عنوان سرپرست جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان قم منصوب کرد.

وی افزود: با صدور ابلاغی از سوی علی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران با توجه به اتمام دوره ریاست چهار ساله رسول حسن‌یزدی در هیئت ورزش‌های همگانی استان قم، محمد حسین رادپور به عنوان سرپرست این هیئت ورزشی منصوب شد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: در هیئت ووشوی استان قم نیز علی یزدی به عنوان سرپرست این هیئت ورزشی تا زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیئت ورزشی منصوب شده است.

رمضانی بیان داشت: اقدام به معرفی و انتصاب علی یزدی به عنوان رئیس هیئت ووشوی استان قم در پی استعفای محمدهادی رشیدی رئیس اسبق هیئت ووشو استان قم صورت گرفته است که چندی پیش رخ داد.

وی عنوان کرد: یوسف کرمی نیز به عنوان سرپرست هیئت وزنه برداری استان قم تا زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیئت ورزشی از سوی فدراسیون معرفی و منصوب شده است تا امور جاری این هیئت ورزشی با خلل روبرو نشود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: با کناره گیری و استعفای سید علی بابامیری از ریاست هیئت وزنه برداری قم، یوسف کرمی با توجه به معرفی اداره کل ورزش و جوانان استان قم به فدارسیون وی به عنوان سرپرست این هیئت ورزشی تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی معرفی شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار