در مقطع کارشناسی ارشد؛
دانشکده صدا و سیما قم با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال تحصیلی 97-98 از طریق آزمون اختصاصی در سه رشته دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر: ۵۵۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 15 January 2018

 

به گزارش تابناک قم، دانشکده صدا و سیما قم با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال تحصیلی ۱۳۹۸-۱۳۹۷ از طریق آزمون اختصاصی در سه رشته "تولید سیما، علوم ارتباطات اجتماعی و ادبیات نمایشی" از بین طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور دانشجو می‌پذیرد.

از شرایط عمومی می توان به تابعیت جمهوری اسلامی ایران حداکثر سن ۳۰ سال تمام (متولدین۳۱/۶/۱۳۶۷ به بعد) و داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی و نداشتن غیبت از نظر نظام وظیفه اشاره کرد.

همچنین شرایط اختصاصی شرکت طلاب در این دوره نیز داشتن مدرک تحصیلی سطح دو حوزه علمیه (اتمام کتبی و شفاهی پایه ۹)، سلامت کامل جسمی به تائید مرکز بهداشت سازمان صدا و سیما، اخذ تأئیدیه گزینش سازمان صدا و سیما و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی است.

خاطر نشان می شود آزمون این دوره روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه سال آینده ۹ صبح در دانشکده صدا و سیمای قم واقع در بلوار امین برگزار می شود و ساعت و اخبار تکمیلی مربوط به آزمون اختصاصی از طریق سایت رسمی دانشکده صداوسیما قم به نشانی www.qomirib.ac.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار