استاندار قم مطرح کرد
استاندار قم گفت: تنها یک مجموعه ورزشی ویژه بانوان در شهر قم وجود دارد، باید در برنامه‌ریزی‌های آینده برای گسترش فضاهای ورزشی ویژه بانوان در این شهر تدابیری اندیشیده شود.
کد خبر: ۵۵۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 15 January 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای ورزش استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به دیدار مردم استان قم با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ایشان در این دیدار بر وحدت و انسجام ملت ایران تاکید زیادی داشتند و باید همه فرمایشات مقام معظم رهبری را برای پیشرفت کشور سرلوحه کار خودشان قرار بدهند.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید به مساله ورزش و جوانان توجه ویژه ای شد و چه در حوزه ورزش همگانی و چه در حوزه ورزش قهرمانی شاهد پیشرفت‌های زیادی بودیم، در استان قم با تلاش و همکاری نهادهای مختلف در این زمینه اقدامات خوبی انجام شد.

استاندار قم افزود: برای توسعه ورزش های محلی و منطقه ای در شهر قم برنامه ریزی صورت گرفته است تا ورزش همگانی در این شهر گسترش پیدا کند.

صادقی، اماکن ورزشی بانوان را در شهر قم محدود دانست و تصریح کرد: تنها یک مجموعه ورزشی ویژه بانوان در این شهر وجود دارد، باید در برنامه‌ریزی‌های آینده برای گسترش فضاهای ورزشی ویژه بانوان در شهر قم تدابیری اندیشیده شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی که می‌توانند در زمینه جذب منابع مالی برای برنامه‌های ورزشی نقشی داشته باشند، باید در این زمینه تلاش بیشتری کنند.

استاندار قم افزود: میزبانی جام یادگار امام پس از یک وقفه چند ساله دوباره به شهر قم رسید، به همین دلیل برگزاری مسابقات این جام نباید در شهر قم متوقف شود، البته کشور در بخش‌های مختلف اعتبارات مالی کمتری نسبت به گذشته دارد و باید به دنبال جذب اسپانسر برای برگزاری جام یادگار امام در قم باشیم.

صادقی در پایان با اشاره به تاثیر مثبت برنامه‌های ورزشی در استان قم خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها می‌تواند در مصون سازی جوانان نسبت به آسیب‌های اجتماعی موثر باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار