معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم:
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با اشاره به آخرین وضعیت بلوار آیت الله بروجردی گفت: هم اکنون این بلوار برای اتصال پردیسان به شهر قم در مرحله زیرسازی و آسفالت قرار دارد و مردم این شهرک از سال آینده در مسیر جدید تردد خواهند کرد. افتتاح مسیر دوم اتصال شهرک پردیسان به قم ابتدای سال آینده
کد خبر: ۵۵۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ 14 January 2018

به گزارش تابناک قم،علیرضا قاری قرآن با توجه به مشکلات روشنایی و پل ورودی میان فاز دوم و سوم، پروژه بلوار آیت الله بروجردی در 22 بهمن امسال بازگشایی نخواهد شد، بلکه از عید نوروز به صورت رسمی افتتاح می شود.


وی با اشاره به آخرین وضعیت پل تقاطع فاز دوم و سوم این پروژه گفت: بخشی از پروژه ساخت پل انجام شده ولی بخش دیگر به دلیل معارض داشتن، نیاز به آزادسازی زمین دارد که تلاش ها برای سرعت بخشیدن به رفع مشکل، ادامه دارد.


قاری قرآن خاطرنشان کرد: این پروژه با سرعت فرآیند خود را طی می کند و اگر تا عید نوروز سال آینده پل ورودی تقاطع ها به بهره برداری نرسد، مسیری از این بلوار را برای تردد مردم بازخواهیم کرد و تکمیل نشدن پل منافاتی با بازگشایی بلوار ندارد.


وی ادامه داد: پروژه آیت الله بروجردی ادامه بلوار جمهوری به پردیسان به طول حدود 8 کیلومتر است، فاز اول و دوم این بلوار تا شهرک قدس تکمیل و افتتاح شده و فاز سوم یعنی از شهرک قدس تا پردیسان نیز درحال زیرسازی و آسفالت است که تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.


معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم خاطرنشان کرد: با افتتاح این مسیر، مشکل ترافیک پردیسان برطرف می شود.


فاز سوم بلوار مرجعیت حدفاصل بلوار ولی عصر (عج)شهرک قدس تا پردیسان به طول حدود 6 کیلومتر می باشد و برای آن حدود 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.


فاز دوم این بلوار نیز در حدفاصل میدان مرجعیت تا شهرک قدس بااعتبار 148 میلیارد ریال در سال جاری افتتاح شد و فاز نخست آن نیز اردیبهشت‌ماه سال گذشته در حدفاصل انسجام تا میدان مرجعیت با اعتبار 76 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار