طرح پیاده راه سازی خیابان ارم این روزها با جدیت شهرداری منطقه 7 در سه شیفت کاری در حال انجام است، طرحی که با اجرای کامل آن یکی از شلوغ ترین معابر شهری قم شکل بهتری نسبت به قبل به خود می گیرد.
کد خبر: ۵۵۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۷ 14 January 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا اقبالیان شهردار منطقه 7 با اشاره به طرح احداث پیاده راه سازی خیابان ارم، اظهار داشت: این طرح از 17 آذرماه با هدف تسهیل در رفت و آمد زائران به حرم حضرت معصومه(س)، امنیت اجتماعی شهروندان از تصادف با خودروها به ویژه موتورسیکلت ها، رونق اقتصادی با توجه به صنعت توریسم، افزایش ماندگاری مسافران، کاهش معضلات اجتماعی از جمله دستفروشان با تاکید بر افزایش فضای سبز در حال اجراست.

وی افزود: در این طرح نیروها به صورت سه شیفت در حال فعالیت عمرانی هستند که به صورت میانگین در هر شیفت حدود 30 نیروی اجرایی مشغول به کار است.

اقبالیان با اشاره به مراحل اجرایی این طرح، گفت: در حال حاضر 60 درصد جدول گذاری باغچه ها، سنگ ریزی،بتن ریزی، آسفالت ریزی با ضخامت 50 سانتی متر و تاسیسات و لوله گذاری صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: همچنین مسیری در این طرح برای حضور خودروهای امدادی، درمانی و خدماتی در نظر گرفته شده است تا در زمان حادثه احتمالی دستگاه ها با حضور به موقع، مشکلی در ارائه خدمات نداشته باشند.

شهردار منطقه هفت قم ادامه داد: اجرای سنگ فرش نیز شروع شده است که امیدواریم با همکاری عموم شهروندان به ویژه کسبه بتوانیم با بهره برداری از این طرح رضایت همشهریان را فراهم سازیم.

منبع: قم فردا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار