با پايان رقابت 30 وزنه‌بردار
30 وزنه‌بردار از باشگاه‌هاي مختلف در پايان پيكار مسابقات وزنه‌برداري قهرماني باشگاه‌هاي استان قم با عنوان جام انقلاب معرفي و تجليل شدند.
کد خبر: ۵۵۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۴ 14 January 2018

به گزارش تابناک قم، هیأت وزنه‌برداری استان قم که اخیرا با استعفای سیدعلی بابامیری رئیس این هیأت و جانشینی یوسف کرمی به عنوان سرپرست هیأت از نظر مدیریتی دست‌خوش تغییر و تحول شده، نخستین مسابقه استانی را با مدیریت جدید تجربه کرد.

هیأت جدید وزنه‌برداری استان قم، رقابت‌های رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های این استان را با عنوان جام انقلاب برنامه‌ریی کرد و مجموعا تعداد 30 وزنه‌بردار برای کسب عناوین اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز با یکدیگر رقابتی جذاب و تماشایی برگزار کردند.

این رقابت‌ها به میزبانی سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی شهید زین‌الدین منطقه نوبهار قم به انجام رسید و وزنه‌برداران شرکت کننده از پنج باشگاه فعال این رشته در قم بودند که رقابت آنها برای کسب عناوین برتر در دسته‌های 62، 69، 77 و 85 کیلوگرم به انجام رسید.

با پایان این مسابقات و در دسته 62 کیلوگرم امیر شجاع‌فرد از باشگاه وزنه‌برداری شهید زین‌الدین قم بالاتر از دیگر رقبای خود به عنوان نخست و مقام قهرمانی دست یافت و امیرعلی قاسمی از باشگاه شهید حیدریان در دسته 69 کیلوگرم صاحب عنوان قهرمانی شد.

رقابت‌های دسته 77 کیلوگرم وزنه‌برداری جام انقلاب در قم نیز از جذابیت بالایی برخوردار بود، وزنی که مقام نخست و عنوان قهرمانی آن به محمدجواد سالاری از باشگاه شهید رواقی رسید، ضمن اینکه در دسته 85 کیلوگرم امیرفرزاد محمدی‌دانا وزنه‌بردار باشگاه شهید رواقی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و پرونده این رقابت‌ها با تجلیل از نفرات برتر در حضور سرپرست جدید هیأت وزنه‌برداری قم، پیشکسوتان و مربیان این رشته بسته شد.

یوسف کرمی سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم راجع به این پیکارها اظهار کرد: برگزاری این مسابقات تجربه خوبی بود و با ظرفیت و نیروهای بخش قهرمانی این رشته بیشتر آشنا شدیم و ان‌شاءالله با برنامه‌‌هایی که هیأت در آینده اجرا می‌کند وزنه‌برداری قم در مسیر پیشرفت گام بر می‌دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار