رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم مطرح کرد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم گفت: برای تولید هزار و 500 مگاوات برق خورشیدی در استان طی چهار سال آینده برنامه ریزی کردیم.
کد خبر: ۵۵۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 13 January 2018

به گزارش تابناک قم، سید حسن رضوی با اشاره به ضرورت تلاش برای افزایش صادرات استان قم اظهار کرد: در استان در بخش‌های تولید فرآورده‌های پروتئینی و لبنیات مازاد تولید وجود دارد و برای رونق دادن به این بخش‌ها باید به فکر افزایش صادرات محصولات آن‌ها باشیم.

وی ادامه داد: تولید برق از طریق انرژی خورشید یکی از رویکردهای اصلی مدیران استان قم است و در این راستا برای تولید هزار و 500 مگاوات برق خورشیدی در استان طی چهار سال آینده برنامه ریزی کردیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم افزود: اتصال واحدهای صنعتی استان به ریل راه آهن و نیز توسعه منطقه اقتصادی سلفچگان جزو اهداف مهم مدیران استان قم است.

رضوی با اشاره به وضعیت بیمارستان هزار تخت خوابی در منطقه پردیسان قم اظهار کرد: این بیمارستان توسط یک مجموعه اقتصادی در حال احداث است، این مجموعه به دنبال ایجاد پردیس جامع طرح سلامت با امکاناتی همچون بیمارستان درمانی، هتلینگ و دانشگاه در منطقه پردیسان قم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته پردیس جامع طرح سلامت در منطقه پردیسان قم تا حدود چهار سال دیگه به صورت کامل به بهره برداری می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار