نایب‌رئیس هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم خبر داد
نایب‌رئیس هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از برگزاری جلسه بررسی راهکارهای توسعه کونگ‌فو بانوان در قم و برگزاری رقابت دختران نخبه کونگ‌فو در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۸ 13 January 2018

به گزارش تابناک قم، هاجر عبادی اظهار کرد: جلسه بانوان کونگ‌فوکار با مسوولان هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم در حضور استاد عباسی رئیس هیأت‌،‌استاد قنبری دبیر هیأت‌ و جمعی از مربیان بخش بانوان کونگ‌فو استان قم در دفتر هیأت‌ برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مربیان کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم به طرح مسائل و مشکلات بانوان این رشته در استان قم پرداختند که در ادامه پاسخ، راهکارها و پیشنهاداتی توسط مسوولان هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی به آنها ارائه شد و بسیار مورد استقبال همگان قرار گرفت.

نایب‌رئیس هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم که در این جلسه مورد تقدیر قرار گرفت افزود: در پایان این جلسه با اهدا ربع سکه همچنین از خانم پناه‌زاده دبیر امور بانوان به پاس زحمات و تلاش‌های بی وقفه در توسعه کونگ‌فو بانوان استان قم قدردانی شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به سرکار خانم فروزنده نماینده کونگ‌فو و هنرهای رزمی بانوان قم در اردوی تیم ملی فدراسیون کونگ‌فو ربع سکه‌ای به پاس تقدیر از تلاش‌های وی برای اعتلای نام هیأت‌ قم در اردوی تیم ملی و سطح اول رقابت‌های کشوری قم تقدیم شد.

عبادی در ادامه به دومین فراخوان هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم به منظور تشکیل تیم‌های دو رده سنی نونهالان و نوجوان این رشته اشاره و بیان کرد: این تیم باید روزهای پنجم و ششم در مسابقات قهرمانی کشور زیر نظر فدراسیون کونگ‌فو به میدان برود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های دختران نونهال و نوجوان کشور به میزبانی هیأت‌ البرز برگزار می‌شود، اضافه کرد: به همین منظور کونگ‌فوکاران مدعی این دو رده سنی باید توسط باشگاه‌های خود به هیأت‌ معرفی شوند، در حالی کهر قابت‌های هر یک از این رده‌ها در پنج وزن به انجام می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار