تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: رشادت های سرداران و فرماندهان نیروهای مسلح موجب مباهات و افتخار است.
کد خبر: ۵۵۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴ 11 January 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با امیر سرتیپ امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با وی عنوان کرد: دشمنان نظام و انقلاب همواره مخالفت و عناد خود را با استقلال کشور نشان داده اند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: آن ها همواره در کمین نشسته اند تا نظام و انقلاب اسلامی را از میان ببرند و به توطئه های شوم خود علیه ملت ایران جامه عمل بپوشانند.

وی خاطرنشان کرد: مسلما نظامی که بتواند در دنیای امروز با آزادی کامل از دین اسلام سخن بگوید و انقلابی اسلامی تشکیل دهد مورد کینه ورزی دشمنان قرار خواهد گرفت.

آیت الله سعیدی بیان کرد: خوشبختانه در عرصه های مختلف به رشد و تعالی رسیده ایم و با همین موفقیت های روزافزون توانسته ایم در مقابل دشمنان و بدخواهان ایستادگی نمائیم.

وی گفت: امروز سرداران شجاع ایرانی مورد افتخار بسیاری از کشورهای اسلامی هستند همچنین رشادت های سرداران و فرماندهان نیروهای مسلح موجب مباهات و افتخار است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار داشت: امید است با پیروی از ولایت فقیه و با فرماندهی رهبر معظم انقلاب و رشادت ها و جان فشانی های نیروهای مسلح و همچنین با تکیه بر ملت انقلابی زمینه ظهور ولی عصر(عج) را فراهم آوریم.

وی تاکید کرد: دشمنان از رشد و پیشرفت نیروهای مسلح در ایران بدون وابستگی به کشورهای دیگر هراسان و بیمناک هستند.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: هیچ ابرقدرتی نمی تواند این توان و قدرت و اقتدار برگرفته از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کند چرا که انقلاب اسلامی ریشه در اعتقادات دینی و اسلامی دارد و متکی به مردم است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار