در هفته ششم ليگ زير 15 سال
فوتباليست‌هاي دو تيم عقاب و شاهين قم از همراهي تيم‌هاي خود در هفته ششم رقابت‌هاي ليگ نوجوانان زير 15 سال محروم شدند.
کد خبر: ۵۵۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶ 10 January 2018

به گزارش تابناک قم، برنامه بازی‌های هفته ششم لیگ فوتبال نوجوانان زیر 15 سال استان قم در فصل 97 – 1396 در حالی اعلام شد که در این هفته از مسابقات بازیکنان تیم‌های عقاب و شاهین قم به دلیل محرومیت اجازه همراهی تیم‌های خود را در مقابل حریفان ندارند.

این در حالی است که رقابت‌ها با عنوان یادواره مقام شامخ شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز قم برگزار می‌شود و روز جمعه 22 دی‌ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم چهار مسابقه برگزار می‌شود و قرعه استراحت نیز به نام فوتبالیست‌های صبای قم افتاده است.

در این هفته تیم سهیل در جدال با سفید زاگرس نخستین مسابقه هفته را از ساعت 10 روز جمعه در ورزشگاه تختی برگزار می‌کند و در دومین مسابقه هفته تیم‌های سیاه‌جامگان و وحدت رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند، ضمن اینکه شاهین با هما و پیام با عقاب برگزار کننده دو بازی دیگر هفته هستند.

کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال استان قم در حالی برای برگزاری بازی‌های این هفته برنامه‌ریزی کرده است که اسامی محرومان هفته ششم لیگ فوتبال نوجوانان زیر 15 سال نیز اعلام شد و بر این اساس محمدامین داودی کهکی از تیم عقاب و مهدی احمدی از تیم شاهین اجازه همراهی تیم‌های خود را ندارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار