سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان با بیان اینکه هدف این بنیاد حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست است گفت: در قم تا به امروز حدود ۱۵۰ پرونده تشکیل‌ شده است که پس از بررسی خدمت‌رسانی به آن‌ها انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵ 10 January 2018

به گزارش تابناک قم، سارا قنبری ظهر امروز در دیدار اعضای "بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان" قم با آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد اظهار داشت: این بنیاد حدود 10 سال است که در کشور فعالیت می‌کند و دوازدهمین شعبه آن در شهر مقدس قم تأسیس‌ شده است.

سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان در قم افزود: فعالیت اصلی این بنیاد در راستای حمایت و تحت پوشش قرار دادن زنان سرپرست خانوار و کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست است.

تشکیل ۱۵۰ پرونده در بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان قم

وی ادامه داد: کارهای بزرگی در این 10 سال انجام‌ شده است، شعبه این بنیاد در مراغه هنرستان 18 کلاسه کشاورزی و دبستان دخترانه تأسیس کرده و به آموزش و پرورش مراغه تحویل داده است.

قنبری خاطرنشان کرد: از اقدامات دیگر این بنیاد در شعبه ساری، حمایت از کودکان پروانه‌ای که مبتلا به بیماری "ای‌بی" هستند و هزینه داروها و درمان آن‌ها بسیار زیاد است، انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: در شعبه اصفهان نیز پروژه‌ای در حال ساخت است که از کودکان "اوتیسم" حمایت خواهد کرد، در شیراز نیز مدارسی در حال ساخت است که پس از تکمیل به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.

سرپرست بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان در قم افزود: کمپین‌هایی برای حمایت از اقشار مستضعف راه‌اندازی شده و در سیستان و بلوچستان بیش از صد جهیزیه عروس تدارک و تحویل‌شده است، همچنین در واقعه تلخ زلزله کرمانشاه، کالاها و کمک‌رسانی‌هایی از سوی شعبه قم به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان با هدف توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شعبه‌ای در شهر مقدس قم تأسیس کرده و قصد داریم محلی را برای اشتغال و کسب‌وکار حلال برای زنان در قم داشته باشیم.

قنبری در پایان سخنان خود اظهار داشت: از بدو تأسیس تا امروز، حدود 150 پرونده در شعبه قم تشکیل‌شده و در حال بررسی آن‌ها هستیم و این آمار روزانه افزایش پیدا می‌کند، در تلاش هستیم تا در زمینه‌های خدمات درمانی، توانمندسازی مادران، روان‌شناسی، سبد کالا و کلاس‌های کمک‌درسی، خدمت‌رسانی کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار