مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم ؛
مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم جزئیات معافیت‌های مالیاتی بخش کشاورزی را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۵۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹ 10 January 2018

به گزارش تابناک قم؛ علی قاسمی ورجانی ، مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم اظهار کرد: به استناد ماده 133 قانون مالیات‌های مستقیم، صد درصد درآمد صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی، شرکت‌های تعاونی روستایی، عشایری، کشاورزی، صیادان، کارگری، کارمندی، دانشجویان و دانش آموزان و اتحادیه‌های آن‌ها از مالیات معاف است.

وی افزود: با عنایت به مواد 132 و 146 مکرر قانون مذکور و تبصره یک برای استفاده از معافیت مذکور در خصوص عملکرد سال 1395 و به بعد علاوه بر تسلیم اظهارنامه مالیاتی، ارائه دفاتر قانونی، اسناد و مدارک حسابداری حسب مورد (موضوع ماده 95 قانون مزبور) در موعد مقرر شرط برخورداری از نرخ صفر هرگونه معافیت یا مشوق مالیاتی خواهد بود.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم بیان کرد: در صورت عدم ارائه اظهارنامه، دفاتر، اسناد و مدارک مذکور، مؤدی مطابق احکام و ضوابط این قانون مشمول مالیات، جریمه و مجازات های مقرر در قانون فوق‌الذکر می‌شود.

وی تصریح کرد: از مشمولان این بند از قانون درخواست می‌کنم که نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی، ارائه دفاتر قانونی، اسناد و مدارک حسابداری خود در موعد مقرر اقدام کرده تا مشمول برخورداری از نرخ صفر، معافیت و یا مشوق مالیاتی شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار