مدیرعامل مؤسسه زائر کریمه:
مدیرعامل مؤسسه زائر کریمه با اشاره به تولید 867 تن جو، 658 تن کلزا، 160 تن انگور و 10 هزار و 500 کیلو ذرت به‌عنوان بخشی از دستاوردهای مؤسسه فرهنگی و اقتصادی زائر کریمه گفت: امسال تولید گل محمدی و گیاهان دارویی به صورت ویژه‌تری دنبال می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱ 10 January 2018

به گزارش تابناک قم، حسین فراهانی ظهر امروز در دیدار اعضای هیأت‌مدیره مؤسسه فرهنگی و اقتصادی زائر کریمه با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) انجام شد، با اشاره به عرضه 850 هزار جلد کتاب در فروشگاه‌های مؤسسه طی سال گذشته اظهار کرد: این آمار نسبت به سال 94 بیش از 20 درصد افزایش داشته است.

وی از قرآن کریم چاپ شده توسط انتشارات زائر به عنوان پر فروش‌ترین کتاب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نام برد و اضافه کرد: سال 95 بیش از 130 عنوان کتاب توسط مؤسسه فرهنگی و اقتصادی زائر به چاپ رسیده است.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و اقتصادی زائر کریمه از برگزاری جلسات کمیته‌های مختلف باغبانی، شیلات و دام و آب و خاک یاد کرد و گفت: ایجاد 850 هکتار باغ و تولید 835 تن پسته در سال گذشته بخشی از دستاوردهای مؤسسه فرهنگی و اقتصادی زائر کریمه است؛ در این مؤسسه تلاش کرده‌ایم تا با استفاده از زمین‌های زراعتی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) مطلوب‌ترین محصولات را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهیم.

وی با اشاره به تولید 867 تن جو، 658 تن کلزا، 160 تن انگور و 10 هزار و 500 کیلو ذرت به‌عنوان بخشی از دستاوردهای مؤسسه فرهنگی و اقتصادی زائر کریمه تصریح کرد: امسال تولید گل محمدی و گیاهان دارویی به صورت ویژه‌تری دنبال می‌شود.

فراهانی از احداث و پیگیری پروژه‌های عمرانی مختلف از جمله «حریر»، «امید»، «ابریشم» و «آزادگان» یاد کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی درآمدهای پایدار و ارزش افزوده را برای آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) رقم بزنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار