مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان قم خبر داد
مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان قم از انجام 61 هزار نمونه برداری سنجش در شبکه‌های آب استان در حوزه‌های شیمیایی، میکروبی و... خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 10 January 2018

به گزارش تابناک قم،علی جان صادق پوربا اشاره به کنترل کیفی آب و مقایسه آن نسبت به سال گذشته اظهار کرد: 61 هزار نمونه سنجش در شبکه‌های آب استان در حوزه‌های شیمیایی، میکروبی و کلرسنجی و کدورت انجام شده که نسبت به سال گذشته سه برابر شده است.

وی با بیان اینکه سامانه 122 برای ارائه خدمات آنلاین‌ به مردم فعالیت خود را افزایش داده است گفت: در سال حدود 165 تا 170 هزار تماس از سوی شهروندان به این سامانه برقرار می‌شود که نزدیک 60 درصد این تماس‌ها منجر می‌شود که افراد مراجعه حضوری نداشته باشند و در منزل نیازمندی‌ها و خدمت مورد نیاز را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه حدود 13 هزار حادثه در سال گذشته برطرف شده است خاطرنشان کرد: برای زمان بحرانی که شبکه برق از دسترس خارج می‌شود تمام تأسیسات برق‌رسانی در کنار ژنراتورها نصب شده که اگر شبکه با تهدید مواجه شود چالشی به وجود نیاید.

وی عنوان کرد: کل تأسیسات استان به سامانه تله‌متری متصل است و رصد می‌شود و ارسال فرمان صورت می‌گیرد که بخشی از این سامانه هوشمند است.

صادق‌پور یادآور شد: بیش از 250 نقطه به سامانه تله متری متصل است که در هر لحظه 3 هزار پارامتر آنالوگ و 3 هزار پارامتر دیجیتال در قالب فشار آب، کلر آب و شکستگی‌ها به این مرکز ارسال می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار