در لیگ دسته اول فوتبال صورت گرفت؛
تیم فوتبال صبای قم سنگین‌ترین شکست خانگی خود را در هفته نخست دور برگشت فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایران برابر تیم آلومينيوم سازی اراک پذیرفت. صبای قم که در 10 بازی خانگی این فصل طعم پیروزی را نچشیده، با توجه به جایگاه خطرناکی که در انتهای جدول رده‌بندی دارد برای فرار از منطقه خطر کار سختی دارد.
کد خبر: ۵۴۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۱ 08 January 2018

به گزارش تابناک قم، در هفته هیجدهم از مسابقات لیگ دسته یک و نخستین بازی از دور برگشت این رقابت ها، تیم فوتبال صبای قم عصر یکشنبه در یک بازی خانگی با نتیجه 4 بر 1 مغلوب میهمان خود آلومینیوم اراک شد.

در این مسابقه که در ورزشگاه یادگار امام راحل قم برگزار شد، جهانگیر عسگری برای صبای قم و منصور تنهایی 2 گل، حسین احمدلو و ایمان رئیس‌نسب برای تیم آلومینیوم اراک گلزنی کردند.

تیم صبا در حالی با ترکیب سید محمدامین میرداداشی، سید مجتبی مبینی‌پور، ابراهیم لطفی، داوود بهادری، عرفان بادی، مسعود ابرقویی، محمد عرب‌خراسانی، آرش اسمعیلی، علی احمدی، محمد میلادآبادی و جهانگیر عسگری به میدان رفت که هفته گذشته سرمربی این تیم برکنار شده بود.

برای تیم آلومینیوم اراک نیز در این مسابقه، محمدرضا قویدل، میلاد رخشان‌عراقی، حمید عیدی، رسول سروش‌نیا، حسین احمدلو، سعید یوسف‌زاده، امیر نوری، ایمان رئیسی‌نسب، حسین مددی، میثم خداشناس‌گل‌افشانی و منصور تنهایی بازی کردند.

در این مسابقه مسعود خسروی مربی تیم فوتبال صبای قم، هدایت این تیم را برعهده داشت.علی فلاح دار هفته گذشته برکنار شد و سرمربی جدید تیم هنوز انتخاب نشده است.

صبای قم تا قبل از این بازی با 10 امتیاز در رده هفدهم و آلومینیوم اراک نیز در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور بودند.

نمایندگان فوتبال قم که وضعیت دشواری را تجربه می‌کنند هیچ مدیرعاملی را در رأس هرم باشگاه نمی‌بینند و بنابر شنیده‌ها امروز از گزینه سرمربیگری صبا رونمایی خواهد شد.

صبای قم که در 10 بازی خانگی این فصل طعم پیروزی را نچشیده، با توجه به جایگاه خطرناکی که در انتهای جدول رده‌بندی دارد برای فرار از منطقه خطر کار سختی دارد و در هفته دوم دور برگشت این بازی‌ها هشتمین میهمانی لیگ را در مسجد سلیمان مقابل تیم نفت و شاگردان محمود فکری برگزار می‌کند.

 

 

برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:
 
https://telegram.me/www_tabnakqom_ir
 
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار