معاون شهردار قم
قاری قرآن گفت:بلوار زائر یکی ازپروژه‌های بوده که بالای 9 ماه از آمادگی آن برای بهره‌برداری به علت عدم تأمین روشنایی می‌گذرد.
کد خبر: ۵۴۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲ 06 January 2018

به گزارش تابناک قم؛علیرضا قاری قرآن ،معاون شهردار قم،با اشاره به آمادگی بلوار زائر برای افتتاح اظهار داشت: بلوار زائر یکی از پروژه‌های بوده که بالای 9 ماه از آمادگی آن برای بهره‌برداری به علت عدم تأمین روشنایی می‌گذرد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی شهرداری در توسعه معابر شهری بحث عدم روشنایی معابر توسط شرکت توزیع برق استان است، افزود: یکسری از مشکلات با شرکت توزیع برق استان با شهرداری سبب شده روشنایی برخی معابر و پروژه‌های شهری با مشکل روبرو شود.


معاون امور زیربنایی شهرداری قم ادامه داد: مجموعه این اختلافات بین شهرداری و شرکت توزیع برق به گذشته بازمی‌گردد، چراکه شهرداری در برخی از پروژه‌ها با توجه به وظیفه شرکت توزیع برق برای تأمین روشنایی وارد تأمین روشنایی معابر شده که این موضوع مشکلاتی را ایجاد کرده است.


وی با تأکید بر اینکه پروژه آیت‌الله بروجردی از پروژه‌هایی بوده که چند ماه منتظر تأمین روشنایی مانده بود، ابراز کرد: شهرداری معتقد بوده که تأمین روشنایی پروژه‌ها قطعاً با شرکت توزیع برق برای یکپارچه‌سازی است ولی متأسفانه مشکلاتی در تعامل درباره این موضوع وجود دارد.


قاری قرآن با انتقاد از شرکت توزیع برق برای عدم تأمین روشنایی بلوار زائر عنوان کرد: بلوار زائر یکی از پروژه‌های مهم شهری در کاهش بار ترافیک شهرک پردیسان است و یکی از پروژه‌هایی بوده که به علت جلوگیری از هرگونه حادثه به خاطر نبود روشنایی، شهرداری این پروژه را افتتاح نمی‌کند و باید شرکت برق مسئولیت خود را به‌درستی انجام دهد.


وی تصریح کرد: اختلاف‌نظرهایی که بین شهرداری و شرکت توزیع برق وجود دارد را باید مجموعه مدیریت استان برطرف کند، چراکه در راستای رفاه عمومی و حل مشکلات معابر باید برق آن‌ها تأمین شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار