سه هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتسال؛
تیم هیأت فوتبال قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور ازتیم صدرنشین مس سونگون شکست خورد تا سقوط این تیم به لیگ دسته اول در سه هفته مانده به پایان لیگ برتر مسجل شود. حال باید منتظر ماند و دید که رئیس هیئت فوتبال که چندی پیش گفته بود که سقوط این تیم را فاجعه نمیداند، چه واکنشی نشان خواهد داد.
کد خبر: ۵۴۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹ 23 December 2017
به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال هیئت فوتبال قم با شکست مقابل مس سنگون به دسته پایین تر سقوط کرد.

دیدار دو تیم فوتسال هیأت فوتبال قم و مس سونگون ورزقان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور عصر جمعه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار و در این دیدار تیم قمی شکست سنگینی را در برابر میهمان خود متحمل شد. 

بر اساس این گزارش، گل های این دیدار را محمدمهدی جمالی، فرهاد فلامرزی و محمد رمضانی برای هیأت فوتبال و فرهاد فخیم ، مرتضی عزتی و بلو و دیه‌گو برای مس به ثمر رساندند. 

در پایان این دیدار تیم هیأت فوتبال قم با کسب 9 امتیاز و انجام بازی های بسیار ضعیف، در فصل آینده باید در لیگ دسته اول فوتسال باشگاههای کشور حضور یافته و تیم مس سونگون نیز با کسب 56 امتیاز در صدر جدول باقی مانده و مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر است. 

تیم فوتسال هیأت فوتبال قم در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور تا هفته بیست و سوم، 2 برد، 3 تساوی و 18 شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده و با 38 گل زده و 80 گل خورده دارای تفاضل گل منفی 42 است و فقط در یک بازی دروازه خود را بسته نگه داشته است. 

حال باید منتظر ماند و دید که رئیس هیئت فوتبال که چندی پیش گفته بود که سقوط این تیم را فاجعه نمیداند، چه واکنشی نشان خواهد داد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار