رئیس اداره پیش بینی هواشناسی قم خبر داد
طی روزهای آتی در نقاط مختلف استان شاهد افزایش دما خواهیم بود. روز چهارشنبه آب و هوای استان صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود، گاهی با وزش باد خواهد بود، در آن روز کمترین و بیشترین دمای قم به ترتیب منفی 2 درجه و 20 درجه است.
کد خبر: ۵۴۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴ 19 December 2017
به گزارش تابناک قم، رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی در نقاط مختلف استان شاهد افزایش دما خواهیم بود.

محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف گاهی همراه با وزش باد است، امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 15 تا 30 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز حداقل و حداکثر دمای استان قم به ترتیب منفی 4 درجه و 17 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان قم به ترتیب به منفی 3 درجه و 19 درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: آب و هوای استان فردا همراه با غبار صبحگاهی و گاهی همراه با وزش باد است، فردا جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 15 تا 30 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای قم طی روزهای آتی اظهار کرد: روز چهارشنبه آب و هوای استان صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود، گاهی با وزش باد خواهد بود، در آن روز کمترین و بیشترین دمای قم به ترتیب منفی 2 درجه و 20 درجه است.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 15 تا 30 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان به ترتیب شهر قم با منفی 4 درجه و منطقه جمکران با 16 درجه بود.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 4- درجه و 16 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 18 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار