رئیس هیئت جودوی قم به مهر خبر داد؛
رئیس هیئت جودوی استان قم از حضور مربیان جودوی قم در سمینار بین المللی فدراسیون جهانی خبر داد.
کد خبر: ۵۳۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰ 13 December 2017
به گزارش تابناک قم، مجید متقی اظهار داشت:  سمینار ۳ روزه بین المللی مربیگری جودو زیر نظر «الکساندر جاتسکویچ» مدرس بین المللی فدراسیون جهانی جودو در تهران با حضور ۴ مربی از استان قم برگزار شد و مربیان قمی در این دوره دانش خود را با مربیان سایر کشورها به اشتراک گذاشتند.

وی افزود: فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش کشور برای رشد و توسعه دانش مربیان فعال و برگزیده سراسر کشور یک دوره آموزشی مربیگری بین المللی را زیر نظر فدراسیون جهانی برنامه ریزی کرده و طی ۳ روز در تهران برگزار کرد.

رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: الکساندر جاتسکویچ بلژیکی یکی از موفق‌ترین مدرسان فدراسیون جهانی جودو که در سوابق اجرایی خود، تجاربی چون سرمربیگری تیم ملی بلژیک و قزاقستان را در کارنامه دارد به عنوان مدرس بین المللی فدراسیون جهانی جودو در ایران حضور یافته و به روزترین نکات فنی در ورزش جودو را ارائه کرد.

متقی بیان داشت: وی که همچنین از داوران بین المللی ورزش جودو است در این سمینار سه روزه، آخرین نکات داوری که مربیان برای پیشبرد اهدافشان لازم است که بدانند را به آنها آموزش داد و ۴ مربی اعزامی از استان قم در این دوره کاربردی و مفید آموزش‌های تازه‌ای فرا گرفتند که به سود جودوی استان قم خواهد بود.

وی عنوان کرد:  این دوره آموزشی به مدت سه روز و با حضور ۱۷۰ مربی زن و مرد از کشورهای ایران، ترکمنستان، کویت، عراق، بوتان و سنگاپور در به میزبانی مجموعه ورزشی شیرودی و در سالن شهید افراسیابی تهران به انجام رسید و سیما شاهزاده نجمه کیانی، علیرضا بوستان افروز  و مهدی گائینی نمایندگان استان قم در این سمینار بودند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار