مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: برای اجرای پروژه پیاده‌راه ارم ۱۲ خط سازمان تاکسیرانی با بیش از ۴۶۰ دستگاه تاکسی جابه‌جا شده است.
کد خبر: ۵۳۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ 13 December 2017
به گزارش تابناک قم؛ مرتضی عزتی در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از پروژه پیاده‌راه خیابان ارم  با اشاره به اجرای پروژه عمرانی خیابان ارم از سه‌راه بازار تا چهارمردان اظهار داشت: برای اجرای این طرح 12 خط سازمان تاکسیرانی تغییر مکان داده شده است.

وی افزود: برای تغییر 12 خط سازمان تاکسیرانی بیش از 460 دستگاه تاکسی نیز جابه‌جاشده است و بعد از اتمام این پروژه نیز معبری 7متری در وسط پروژه راه‌اندازی خواهد شد و دو طرف معبر نیز پیاده‌راه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: معبر 7متری که در وسط این پروژه در نظر گرفته شده محل عبور اتوبوس و تاکسی خواهد بود و ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی طول این مسیر نیز کاملاً حذف شده و تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها نیز صرفاً می‌توانند در این مسیر به سوار یا پیاده کردن مسافران بدون توقف در مسیر اقدام کنند.

عزتی تصریح کرد: بعد از اتمام و راه‌اندازی پروژه خودروهای شخصی اجازه عبور از این معبر را نخواهند داشت و این مسیری خواهد بود که صرفاً برای عبور و مرور اتوبوس و تاکسی‌ها مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: از 12 خط سازمان تاکسیرانی که برای اجرای عملیات عمرانی پروژه جابه‌جاشده خطوط باجک و میدان پلیس پشت مسجد امام حسن(ع) و خیابان وحدت جانمایی شده و خطوطی هم که برای تقاطع خیابان چهارمردان و ارم بودند که مسیر پایانه، شهر قائم و جمکران را پوشش می‌دادند نیز در پایانه تقاطع عمار یاسر و خیابان چهارمردان متمرکز شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: تا پایان یافتن کامل پروژه که سه ماه طول خواهد کشید 4 دستگاه ون به‌صورت رایگان از 8 صبح تا 9 شب مسافران را از تقاطع چهارمردان تا پایانه عمار یاسر منتقل می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار