رئيس پليس آگاهي استان قم از دستگيري دو سارق خودرو و اعتراف متهمان به 18 فقره سرقت خودروهاي مدل پائين پرايد در قم خبر داد. رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم نیز از کشف 100 کيلوگرم مواد مخدر از نوع حشيش در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 12 December 2017
به گزارش تابناک قم، احمد کرمی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت خودروهای مدل پائین پراید در سطح شهر مقدس قم، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: سرانجام با بکارگیری تمام ظرفیت‌های پلیسی دو نفر متهم در این ارتباط توسط مأموران کلانتری 14 قم شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: با انتقال این افراد به پلیس آگاهی تحقیقات تخصصی آغاز و در نهایت به 18فقره سرقت خودرو پراید اعتراف کردند.

کرمی با بیان اینکه کلیه مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند، افزود: متهمان برای تامین مخارج اعتیاد، خودروها را سرقت و قطعاتشان را به فروش می‌رساندند که در نهایت برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دارندگان وسایل نقلیه خواست، خودروشان را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده مجهز کنند.

کشف 100 کيلوگرم حشيش در قم

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم نیز از کشف 100 کيلوگرم مواد مخدر از نوع حشيش در قم خبر داد.

غلام عباس بلفکه اظهار کرد: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد فردی قصد دارد با یک دستگاه کامیونت در پوشش بار مرکبات محوله مواد مخدر را از یکی از استان های جنوبی با عبور حوزه استحفاظی استان قم به تهران منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه ضمن هماهنگی قضائی تعداد سه اکیپ عملیاتی به محورهای مواصلاتی استان اعزام و سرانجام با کنترل تردد خودروهای عبوری کامیونت را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: سپس با انتقال خودرو به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی بازرسی‌های صورت گرفته از 10 کارتن مرکبات، 100 کیلوگرم حشیش در قالب 100 بسته کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

بلفکه گفت: متهمان در نهایت به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار