مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قم:
مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قم گفت: استان قم از نظر مسائل اجتماعی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد، در حالی‌ که هر کشوری توان اجتماعی بالایی داشته باشد، مدیران آن کشور راحت‌تر می‌توانند در رابطه با مسائل مختلف تصمیم‌گیری کنند.
کد خبر: ۵۳۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 12 December 2017
به گزارش تابناک قم، عطاء‌الدین قاسمی پیش از ظهر امروز در دیدار با دبیران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت دانشگاه و علم‌آموزی اظهار داشت: وظیفه دانشگاه‌ها تولید علم، پژوهش و بالا بردن وضعیت علمی کشور است که بحمدالله در چند سال اخیر وضعیت خوبی در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات اجتماعی استان قم گفت: استان قم از نظر مسائل اجتماعی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد، در حالی‌که هر کشوری توان اجتماعی بالایی داشته باشد، مدیران آن کشور راحت‌تر می‌توانند در رابطه با مسائل مختلف تصمیم‌گیری کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم بیان کرد: پیروزی در هشت سال جنگ تحمیلی و گذر از برهه‌های حساس به این برمی‌گردد که رضایت مردم در سطح خوبی قرار داشته است، همچنین در زلزله اخیر وقتی انتقال خون بیان می‌کند که خون نیاز است مردم صف‌کشیده و برای دادن خون اعلام آمادگی می‌کنند این مسئله حاکی از بالا بودن سرمایه اجتماعی در جامعه است.

قاسمی بیان کرد: با تأسی از اخلاق پیامبر اکرم(ص) در حیطه اجرای قانون اساسی را محور فعالیت‌های خود قرار داده و از امکانات و ظرفیت‌های دانشجویان برای رقابت سالم کمال بهره را ببریم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار