در بیستمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم تصویب شد
در بیستمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، لایحه ارسالی از طرف شهرداری به کمیسیون خدمات شهری شورا مبنی بر نامگذاری 13 مورد معابر و خیابان های شهر مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد 10 مورد تصویب و سه مورد آن برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع شد.
کد خبر: ۵۳۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 12 December 2017
به گزارش تابناک قم، بیستمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم به ریاست عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر و با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم دوشنبه شب در ساختمان شهید باکری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم به بیان توضیحاتی در مورد لایحه اخذ مجوز توافقنامه منعقده میان شهرداری قم و موقوفه تاجر اصفهانی پرداخت و در نهایت این لایحه به منظور بررسی بیشتر به کمیسیون شهرسازی و معماری ارجاع داده شد و به تصویب نرسید.

در ادامه محسن محرری به لایحه اخذ مجوز توافقنامه شماره 17959/1 با پلاک ثبتی 2112 اشاره کرد و این لایحه با حداکثر آرا به تصویب رسید.

همچنین لایحه ارسالی از طرف شهرداری به کمیسیون خدمات شهری شورا مبنی بر نامگذاری 13 مورد از معابر و خیابان‌های شهر مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد 10 مورد تصویب و سه مورد آن برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع شد.

در ادامه این جلسه عبدالله جلالی به بیان گزارشی از عملکرد سه ماهه شورای اسلامی شهر قم پرداخت و گفت: شورای پنجم، در ابتدای شهریور ماه سال جاری رسما فعالیت خود را آغاز کرد و در نخستین روز از فعالیت شورای پنجم، به جز مراسم تحلیف، سه جلسه رسمی و مهم برگزار شد که در نخستین جلسه، هیئت رئیسه انتخاب شدند، در جلسه بعدی انتخاب شهردار انجام شد و در جلسه سوم نیز ساختار کمیسیون‌‌ها و اعضای کمیسیون‌ها انتخاب شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: تاکنون 811 مورد از درخواست‌های مردمی به شورای اسلامی شهر قم رسیده است که به برخی‌ از آن‌ها رسیدگی شده است و برخی نیز در دست بررسی هستند.

همچنین امیر مهدی زاده ورزشکار قمی و یکی از قهرمانان صاحب نام جهان در رشته کاراته میهمان این جلسه شورای اسلامی شهر بود و مورد تجلیل قرار گرفت.

مهدی‌زاده کاراته‌کای وزن منهای ۶۰ کیلوگرم تیم ملی ایران و استان قم، آذرماه جاری در آخرین مرحله از لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۷ به میزبانی اوکیناوای ژاپن موفق شد نشان طلای این مسابقات را از آن خود کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار