رئیس هیئت تکواندو استان قم:
رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی مسابقات تکواندو پسران رده سنی نوجوانان از فردا در قم آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 12 December 2017
به گزارش تابناک قم، محمد جمشیدی اظهار داشت: فدراسیون تکواندو کشور، در این دوره اعتماد ویژه‌ای به استان قم داشته و به همین علت میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی دختران و پسران را به قم سپرده است که برگزاری این بازی‌ها برای نخستین بار در تاریخ تکواندو قم رقم می‌خورد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم با اشاره به اینکه مسابقات دختران نوجوان روز گذشته با معرفی افراد برتر به پایان رسید، افزود: از روز سه‌شنبه بیست و یکم آذرماه استان قم میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان پسر خواهد بود که البته این مسابقات طی سه روز به انجام خواهد رسید.

وی گفت: بر اساس آمار تاکنون 720 هوگو پوش برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند که این تعداد بسیار زیاد بوده و قطعاً حضور این تکواندوکاران از سراسر کشور سطح مسابقات را ارتقا می‌دهد.

جمشیدی بابیان اینکه مسابقات دختران از کیفیت فنی بالایی برخوردار بود، عنوان کرد: امیدواریم این مسابقات نیز سطح فنی بسیار بالایی داشته باشد و در پایان همه شرکت‌کنندگان با رضایت کافی از میزبانی استان قم را ترک کنند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم با اشاره به اینکه رقابت‌های در 5 شیاب چانگ در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان به انجام می‌رسد، بیان کرد: هدف از برگزاری و میزبانی پیکارهای انتخابی تیم ملی، ارتقاء سطح فنی داوران، مربیان و بازیکنان استان قم است که تجربه آن‌ها در این مسابقات افزوده خواهد شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار