سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ گفت: در جریان برگزاری مسابقات رزمی کیک بوکسینگ، سبک «اس کی اف» قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، 6 ورزشکار قمی به اردوی تیم ملی کشور دعوت شدند.
کد خبر: ۵۳۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰ 11 December 2017
به گزارش تابناک قم، جواد محمد زاده خاطرنشان کرد: افراد برگزیده در اردوی تیم ملی به مسابقات جهانی تایلند که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، اعزام می شوند.

رئیس هایت ورزش های رزمی استان قم ادامه داد: مسابقات انتخاباتی تیم ملی در این سبک 16 آذرماه سال جاری در شهر قم با حضور 320 ورزشکار از استان های مختلف برگزار شد که تیم قم در این رقابت ها 6 مدال طلا، پنج نقره و چهار برنز کسب کرد و 6 نفر اول به تیم ملی دعوت شدند.

وی گفت: روز جمعه هفته جاری نیز مسابقات انتخابی موی تای استان در سالن ورزشی راحله قم برگزار خواهد شد که نفرات برتر نیز آذرماه سال جاری به مسابقات انتخابی تیم ملی در تهران اعزام می شوند.

محمدزاده اظهار داشت: افرادی که در مسابقات انتخابی تیم ملی در آذرماه سال جاری رضایت کادر فنی را کسب کنند در اردیبهشت سال آینده به مسابقات موی تای مکزیک اعزام می شوند.

وی همچنین از برگزاری مسابقات لیگ بانوان در سبک کیک بوکسینگ برای نخستین بار با حضور 6 تیم خبر داد و گفت: تیم اطلس، مقام نخست این مسابقات را کسب کرد و تیم های امپراطور (الف) و اسطوره نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار