فرمانده انتظامی استان قم خبر داد
فرمانده انتظامی استان قم گفت: در اجرای طرح امداد زمستانی استان، 1200 نفر از هشت دستگاه اجرایی استان قم مشارکت می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹ 11 December 2017
به گزارش تابناک قم، سردار کاظم مجتبایی ظهر امروز در حاشیه رزمایش زمستان پلیس راه استان قم که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح امداد زمستانی استان قم اظهار کرد: در اجرای این طرح هشت دستگاه اجرایی همچون پلیس، هلال احمر، آتش نشانی، هلال احمر و شهرداری با یکدیگر مشارکت دارند.

وی ادامه داد: در طرح امداد زمستانی استان قم از دو فروند بالگرد و 400 وسیله نقلیه برای خدمت رسانی به مردم استفاده خواهد داشت و در اجرای این طرح 1200 نفر از هشت دستگاه اجرایی استان مشارکت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: نقش پلیس در اجرای طرح امداد زمستانی استان، نقش محوری است، اما باید همه دستگاه‌ها برای اجرای هر چه بهتر این طرح مشارکت کنند تا کاهش تلفات تصادفات را در استان قم شاهد باشیم.

مجتبایی فرهنگ سازی در زمینه رعایت قواعد ترافیکی توسط مردم را در جامعه ضروری دانست و تصریح کرد: باید قانون‌گریزی‌ها و تخلفات رانندگی در سطح جامعه کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: در طول اجرای طرح امداد زمستانه در استان قم، نیروهای دستگاه‌های مختلف در حال آماده باش هستند و تعداد گشت‌های پلیس هم در این طرح نسبت به ایام عادی افزایش خواهد داشت، با اجرای طرح امداد زمستان در استان قم به دنبال امداد سریع به مردم در نقاط حادثه خیز و نیز جلوگیری از وقوع مشکلات بعدی هستیم.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: سال گذشته در فصل زمستان شاهد وقوع 2400 تصادف در استان بودیم که متاسفانه براثر این تصادفات 74 نفر جان خود را از دست دادند، با برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در استان قم به دنبال کاهش آمار تصادفات و تلفات انسانی هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کاهش آمار تصادفات نیازمند بررسی واقع بینانه و برنامه ریزی جامع است، باید در زمینه قوانین رانندگی بین مردم فرهنگ سازی صورت بگیرد و مشکلات خودروها به خودروسازان تذکر داده شود، همچنین دستگاه‌های مختلف باید مشکلات جاده‌ها را حل و علائم لازم را نصب کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار