در رقابت با نمايندگان 16 كشور دنيا صورت گرفت
كاراته‌كاهاي استان قم با كسب سه مقام انفرادي و يك عنوان نايب‌قهرماني بخش تيمي در مسابقات بين‌المللي 2017 مالزي درخشيدند.
کد خبر: ۵۳۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 11 December 2017
به گزارش تابناک قم، کاراته‌کاهایی که به نمایندگی از استان قم در ترکیب تیم منتخب ایران راهی رقابت‌های بین‌المللی 2017 در کشور مالزی شده بودند در پایان رقابت با حریفان خارجی شرکت کننده در این مسابقات سه عنوان از پیکارهای بخش انفرادی و یک مقام تیمی کسب کردند.

این در حالی است که مسابقات بین المللی کاراته در مالزی به مدت دو روز در شهر کوالالامپور به انجام رسید و نزدیک به 650 کاراته‌کا به نمایندگی از ۱۲ کشور برای کسب عناوین برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز بخش انفرادی و تیمی با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت ایران نایب‌قهرمان شد.

مقام نایب‌قهرمانی تیم منتخب سبک شوتوکان ریوبوکای کاراته ایران در حالی رقم خورد که تیم میزبان یعنی مالزی رتبه نخست را کسب کرد و ازبکستان سوم شد، در شرایطی که این پیکارها با عنوان جام شهردار کوالالامپور به انجام رسید و افتخار آفرینان کاراته قم مهدی بیرانوند، سعید برخوردار، صیاد رحمان‌پور و علی کاظمیان بودند.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم این دوره از مسابقات علی کاظمیان با وجود راهیابی به دیدار نهایی سرانجام به مدال نقره  بسنده کرد، در وزن منهای 84 کیلوگرم صیاد رحمان‌پور روی سکوی سوم ایستاد و صاحب مدال برنز  شد و در وزن به اضافه 84 کیلوگرم مهدی بیرانوند با شکست تمامی حریفان خود در جایگاه نخست قرار گرفت و تنها مدال طلای نمایندگان قم را به ارمغان آورد.

هر چهار نماینده قم یعنی سعید برخورداری، مهدی بیرانوند، صیاد رحمان‌پور و علی کاظمیان در کومیته تیمی پیکارهای کاراته 2017 بین‌المللی مالزی نیز با حریفان خود به رقابت پرداختند و با کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره  به کار خود در این بخش پایان دادند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار