مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با اشاره به اینکه 5 هتل 5 ستاره در قم در دست احداث است، تصریح کرد: احداث این هتل ها به معنی افزوده شدن 4 تا 5 هزار تخت به ظرفیت موجود است لکن سرمایه گذاری در این حوزه بسیار سنگین می باشد و نیاز به حمایت همه مسئولان دارد.
کد خبر: ۵۳۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 10 December 2017
به گزارش تابناک قم، عیسی رضایی  به مناسبت سالروز تاسیس ایسنا، ضمن تبریک و تجلیل از خبرنگاران، عنوان کرد: ایسنا خبرگزاری فعال و قابل اعتماد کشور است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم در ادامه به فعالیت های جهاددانشگاهی اشاره داشت و گفت: جهاد دانشگاهی از گذشته تا به حال موفقیت های چشم‌گیری در عرصه های مختلف داشته است.

وی با اشاره به فعالیت مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم و ظرفیت‌های گردشگری این واحد گفت: در گردشگری سلامت، بوم گردی و مباحث پژوهشی در حوزه گردشگری فضای همکاری مشترک وجود دارد.

رضایی اضافه کرد: سالانه 5 میلیون مسافر ورودی به کشور داریم که بیش از نیمی از این تعداد 2/5 تا 3 میلیون نفر وارد قم می شوند؛ همچنین بین 20 تا 25 میلیون نفر سالانه ورودی مسافر به شهر قم داریم که ماندگاری مسافر خارجی در قم 2 تا 3 شب است و این عدد برای مسافرین ایرانی کمتر از یک روز است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بیان کرد: ظرفیت هتل ها در قم سالانه 3/5 میلیون نفر یعنی 12 هزار تخت است که در برنامه 1404 باید این عدد به 10 میلیون یعنی 30هزار تخت برسد.

وی اضافه کرد: قم با 260 تا 270 هتل، مهمانپذیر و خانه مسافر از نظر تعداد مقام 4 یا 5 را در کشور دارد، در برنامه طی سه تا 4 سال آینده 7هزار تخت اضافه خواهد شد.

رضایی در پایان با اشاره به اینکه 5 هتل 5 ستاره در قم در دست احداث است، تصریح کرد: احداث این هتل ها به معنی افزوده شدن 4 تا 5 هزار تخت است که ظرفیت بالایی را ایجاد می کند لکن سرمایه گذاری در این حوزه بسیار سنگین است و نیاز به حمایت همه مسئولان دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار