شهردار منطقه چهار قم:
شهردار منطقه چهار قم گفت: به زودی فاز جدید بلوار زائر حدفاصل پل انقلاب تا بیمارستان امام رضا(ع) به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۵۳۶۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵ 10 December 2017
به گزارش تابناک قم، مجید متین‌فر با بیان اینکه این منطقه حدود 2 هزار و 900 هکتار وسعت دارد، اظهار کرد: حدود 200 هزار نفر جمعیت در این منطقه ساکن هستند و بودجه شهرداری در این منطقه 352 میلیارد تومان است.

وی با تاکید اینکه منطقه چهار از مهمترین مناطق قم از لحاظ توسعه شهری و درآمدی به شمار می‌آید به مهم‌ترین پروژه‌های این منطقه در سال جاری اشاره کرد و گفت: بلوار ایت الله بروجردی در ادامه مسیر تا پردیسان یکی از پروژه‌های کلیدی و ویژه منطقه است که اتمام آن موجب کاهش ترافیک بلوار غدیر و هسته مرکزی شهر خواهد شد.

متین فر با بیان اینکه احداث بلوار شهید اوینی در بلوک هفت شهرک قدس این منطقه را از بن بست خارج خواهد کرد، افزود: این پروژه با عبور از شهرک مهدیه و اتصال به پردیسان موجب کاهش ترافیک بلوار غدیر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه به زودی فاز جدید بلوار زائر حدفاصل پل انقلاب تا بیمارستان امام رضا(ع) به بهره برداری خواهد رسید، اضافه کرد: اجرای ادامه بلوار فردوسی که بار ترافیکی هسته مرکزی شهر را کاهش چشمگیری خواهد داد از دیگر پروژه‌های سطح منطقه است.

شهردار منطقه چهار قم با اشاره به اجرای پروژه بلوار حضرت خدیجه(س) حدفاصل میدان مرجعیت تا بلوار پیامبر اعظم(ص)، تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر تکمیل شده و مراحل اجرایی تقاطع برای تکمیل رمپ و لوپ‌ها در حال انجام است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار