دریافت کرایه اضافه غیر قانونی است
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت:رانندگان اتوبوس های درون شهری حق دریافت کرایه ی اضافه را ندارند و به طور جدی با متخلفان برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴ 09 December 2017
به گزارش تابناک قم، ذاکریان،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به نرخ مصوب شهرداری قم برای اتوبوس‌های درون شهری اظهار کرد: شهروندانی که از وسیله حمل و نقل عمومی درون شهری استفاده می‌کنند در صورت دریافت کارت الکترونیکی، سه هزار و 900 ریال از کارت آنها بابت کرایه کم می‌شود ولی اگر بخواهند بدون دریافت کارت، به صورت نقدی حساب کنند این مبلغ هفت هزار ریال خواهد بود.

وی  افزود: بازرسان شهرداری قم به صورت منظم در حال رصد فعالیت این اتوبوس‌ها هستند ولی در صورتی که شهروندان با دریافت کرایه اضافی توسط رانندگان مواجه شدند با سامانه 137 تماس بگیرند وما نیز به سرعت پیگیری خواهیم کرد.

ذاکریان گفت: مسیر اتوبوس‌ها از پردیسان به مناطق مختلف شهر تعیین شده و کرایه‌های اعلام شده از مبداء اصلی تا مقصد نهایی است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: سیستم نظارتی ما به شکلی است که ناظر و بازرس پیش بینی شده و به صورت مرتب در خطوط مستقر هستند.

وی  ادامه داد: هم اکنون 10 خط اصلی و 6 خط فرعی در زمینه اتوبوس‌های درون شهری فعال بوده و 258 دستگاه اتوبوس خصوصی و حدود 50 اتوبوس ملکی، شهروندان را در این خطوط جابه‌جا می‌کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار