مردم قم فردا پس از اقامه ی نماز جمعه در محکومیت طرح شیطانی ترامپ و انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت المقدس راهپیمایی می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳ 07 December 2017
به گزارش تابناک قم، متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در خصوص محکومیت طرح شیطانی ترامپ و انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت المقدس که امروز پنجشنبه صادر شده بدین شرح است:

در تداوم اشغال، شهرک‌سازی و هتک حرمت اماکن مذهبی در قدس شریف این پاره تن اسلام، بیت‌المقدس نخستین قبله مسلمین در معرض توطئه رذیلانه دیگری از سوی استکبار جهانی قرار گرفته است.

تصمیم ماجراجویانه ترامپ ابله در اجرایی نمودن طرح شیطانی انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس به منزله رسمیت بخشیدن به انتخاب بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم کودک‌کش،صهیونیستی، اقدام مذبوحانه و خطرناکی می‌باشد که نقاب از چهره کثیف سردمدارانِ کفرپیشه آمریکایی - صهیونیستی برداشته و کینه‌توزی آنها علیه اسلام و مسلمین را بر ملأ ساخته است که واکنش سریع و قاطع مسلمانان برای محکومیت شدید و مقابله با این توطئه ضد اسلامی و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام را می‌طلبد.

لذا در همین رابطه آحاد مردم شریف و متدیّن قم را به شرکت در تظاهرات ضد آمریکایی – صهیونیستی و دفاع از قدس و فلسطین که همزمان با سراسر میهن اسلامی بعد از اقامه ی نماز جمعه قم هفدهم آذرماه برگزار خواهد شد دعوت می‌نماید.

در پایان این اطلاعیه مسیر راهپیمایی روز جمعه از محل مصلای قدس، مسیر خیابان شهدا به سمت چهارراه شهدا اعلام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار