با شکست برابر توپگاه بابلسر
تیم والیبال کریمه قم از راهیابی به مجوز صعود به دیدار نهایی بازی‌های لیگ دسته اول والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور بازماند.
کد خبر: ۵۳۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 07 December 2017
به گزارش تابناک قم، بازی‌های مقدماتی فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در دو گروه مقدماتی برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی با یکدیگر پیکار کردند.

این در حالی است که فدراسیون والیبال این مسابقات را نیز همانند لیگ‌‌های برتر و دسته اول بزرگسالان ایران با عنوان جام شهید محمد حججی برنامه‌ریزی کرده و یکی از تیم‌های حاضر در والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول نوجوانان پسر ایران تیم کریمه قم است.

این رقابت‌ها با حضور 14 تیم در دو گروه مقدماتی آغاز به کار کرد و کریمه قم در گروهی به میدان رفت که در آن تیم‌های عقاب نیروی هوایی، راهیاب ملل مریوان، شهرداری قزوین و بیمه رازی نور حضور داشتند و کریمه قم توانست از مرحله مقدماتی گروه خود صعود کند اما در راهیابی به مرحله نهایی با ناکامی مواجه شد.

نماینده والیبال قم در نخستین مسابقه خود از این مرحله برابر تیم بیمه رازی نور به برتری قاطع سه بر صفر دست یافت اما دومین بازی خود را در جدال با تیم میزبان یعنی هیات قزوین سه بر صفر واگذار کرد و دومین پیروزی را با همین نتیجه مقابل تیم راه‌یاب ملل مریوان به دست آورد تا برای راهیابی به نیمه نهایی برابر عقاب تهران بازی کند.

این تیم در جدال با عقاب نیروی هوایی نیز به روند نتایج خوب خود ادامه داد و با ارائه یک بازی بسیار خوب و حساب شده به برتری سه بر یک دست یافت تا بدین‌ترتیب مجوز صعود به جمع چهار تیم برتر را کسب کند اما در راه صعود به فینال به سد محکمی به نام توپگاه بابلسر برخورد کرد.

تیم والیبال نوجوانان کریمه قم برای صعود به فینال رقابت‌های لیگ دسته اول نوجوانان کشور در قزوین به مصاف نماینده بابلسر رفت و با باخت سه بر یک از رسیدن به فینال بازماند، در حالی که سرمربی این تیم معتقد به برنامه‌ریزی ضعیف فدراسیون برای برگزاری این مسابقات است.

جواد سعادتمند افزود: واقعا برنامه‌ریزی بسیار ضعیف بود به طوری که مسابقه ما با عقاب تهران تا ساعت 13 به طول انجامید و پس از آن از ساعت 18 در نیمه نهایی و در دیداری حساس دوباره مسابقه دادیم که فشار عجیبی به بازیکنان ما وارد کرد و خستگی شدید اجازه نداد بازی خوب خود را نشان دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار