در هفته 21 لیگ برتر فوتسال انجام می‌شود
آتلیه‌طهران قم ملقب به عکاس‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس برابر تیم مقاومت البرز صف‌آرایی می‌کنند.
کد خبر: ۵۳۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 06 December 2017
به گزارش تابناک قم، در حال حاضر تیم مس سونگون با کسب 51 امتیاز در صدر ایستاده و گزینه اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود، تیم گیتی‌پسند اصفهان قهرمان دوره قبل با 44 امتیاز در مکان دوم جای دارد و تاسیسات دریایی تهران با 43 امتیاز رقبای بالاتر از خود را تعقیب می‌کند.

تیم حفاری اهواز با کسب 35 امتیاز رتبه چهارمی خود را تقریبا قطعی کرده و تیم آتلیه‌طهران قم با کسب 29 امتیاز در رده پنجم ایستاده، ضمن اینکه تیم‌های فرش‌آراء مشهد با کسب 28 امتیاز و شهروند ساری به همراه آذرخش بندرعباس با 25 امتیاز تیم‌هایی هستند که در صورت لغزش آتلیه‌طهران مترصد گرفتن جایگاه این تیم هستند.

تیم مقاومت قرچک با 24 امتیاز، تیم‌های شهرداری ساوه و مقاومت البرز با 22 امتیاز، لبنیات ارژن فارس با 19 امتیاز، پارسیان شهر قدس با 15 امتیاز و هیات فوتبال قم با 9 امتیاز رتبه‌های نهم تا چهاردهم مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال را در اختیار دارند.

تیم آتلیه‌طهران قم از 20 بازی قبل خود هشت پیروزی، پنج تساوی، هفت باخت، 51 گل زده، 50 گل خورده و 29 امتیاز دارد و این هفته در حالی به مصاف مقاومت البرز می‌رود که البرزی‌ها با 6 برد، چهار تساوی، 10 باخت، 48 گل زده، 68 گل خورده و 22 امتیاز یازدهم هستند و خط دفاع مطمئنی ندارند.

مسابقه تیم‌های مقاومت البرز و آتلیه‌طهران قم از بیست و یکمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر روز جمعه هفدهم آذر ماه در سالن انقلاب کرج در حالی برگزار می‌شود که ناظر داوری این دیدار هرمز مشفق از همدان است.

همچنین ولی صفارها از قزوین به عنوان داور اول این بازی را قضاوت می‌کند و دیگر همکاران وی عبدالرحیم محمدی از فارس به عنوان داور دوم، احسان سبزواری از زنجان به عنوان داور ذخیره و رضا پورشایگان از تهران به عنوان داور وقت‌نگهدار خواهند بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار