در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور؛
تیم فوتبال جوانان صبای قم در ادامه دیدارهای لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور امروز به دیدار نماینده مازندران می‌رود.
کد خبر: ۵۳۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 05 December 2017
به گزارش تابناک قم، هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها در قم تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیداری خانگی پذیرای تیم فوتبال دانش فریدونکنار است.

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران از ساعت ۱۴ امروز ۱۴ آذرماه در حالی برگزار می‌شود که صبای قم در ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم باید با دانش فریدونکنار دیدار کند و کسب پیروزی در این بازی خانگی برای صبا حیاتی است.

تیم جوانان صبا در بازی قبلی خود در ساری به دیدار تیم پدیده این شهر رفت و در حالی با نتیجه تساوی یک بر یک حریف خود را متوقف کرد که رضا شکری بازیکن تیم امید صبای قم که حتی در لیگ دسته اول بزرگسالان کشور نیز برای صبا به میدان رفته در این بازی برای صبا گلزنی کرده بود.

 صبای قم کار خود را در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران  در مقابل ملوان بندر انزلی با تساوی آغار کرد و برابر این تیم بدون گل متوقف شد و در هفته دوم نیز به دلیل برخورد با قرعه استراحت به میدان نرفت و تماشاگر رقابت سایر حریفانش با یکدیگر بود.

صبا در هفته سوم به دیدار تیم پارسه ساری رفت و در این بازی خارج از خانه در روزی که یک بر صفر پیش افتاد و یک پنالتی را هم از دست داد با دریافت ۲ گل نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و اولین شکست در کارنامه این تیم ثبت شد.

نخستین برد صبا در هفته چهارم به دست آمد که این تیم توانست در قم با ۲ گل از سد گسترش فولاد تبریز عبور کند و سپس با تساوی در مازندران برابر پدیده ساری، اکنون از ۴ بازی خود صاحب، یک پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست است و ۵ امتیاز دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار