اخبار حوزه انتظامی
با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی کوشک نصرت، 2 خانواده ای که در دشت کویر قم گم شده بودند، نجات یافتند. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم نیز از توقیف یک دستگاه خودرو سمند با 150 میلیون ریال خلافی در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۳۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳ 02 December 2017
به گزارش تابناک قم، فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی کوشک نصرت، 2 خانواده ای که در دشت کویر قم گم شده بودند، نجات یافتند.

سرهنگ هادی دیده ور افزود: عصر روز گذشته (جمعه) در پی تماس فردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 قم مبنی بر این که به همراه خانواده خود و خانواده ای دیگر با 2 دستگاه خودرو برای تفریح وارد دشت کویر قم شده و برغم تلاش موفق به یافتن مسیر خود نشده اند، با اعلام به پاسگاه انتظامی کوشک نصرت قم موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به ساعات پایانی روز و نزدیک شدن به تاریکی هوا، بلافاصله ‌اکیپی از ماموران به کویر اعزام و جستجو برای یافتن این 2 خانواده آغاز شد.

وی گفت: سرانجام با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی این 2 خانواده نجات یافتند.

دیده ور با بیان این که متاسفانه عده ای بدون هیچ آگاهی و صرفا برای تفریح وارد کویر شده اما از خطرات احتمالی غافل هستند، از شهروندان خواست، بدون اطلاعات و آگاهی از کویرگردی خودداری کرده و حتما از یک راه بلد استفاده کنند.

وسعت کویر مسیله قم بیش از 10 هزار هکتار می باشد و درحال حاضر قسمت های عمده آن پوشیده از درختان گز وتاغ می باشد.

کشف 520 کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم نیز گفت: 520 کیلوگرم تریاک در قم در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های قم و آذربایجان شرقی کشف و ضبط شد.

سرهنگ غلام عباس بلفکه اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یکی از قاچاقچیان قصد دارد با یک دستگاه تریلی مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان های شرقی کشور به قم منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

وی گفت: ضمن هماهنگی قضایی 6 اکیپ تلفیقی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و آذربایجان شرقی به محورهای مواصلاتی قم اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با کنترل آمد و شد خودروها سرانجام خودرو مذکور در یکی از محورها شناسایی و پس از توقیف راننده دستگیر شد.

بلفکه گفت: در ادامه طی بازرسی از خودرو حدود 520 کیلوگرم تریاک در قالب 132 بسته که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و متهم نیز در نهایت به انضمام پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

توقیف خودرو سمند با 150 میلیون ریال خلافی در قم

همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم از توقیف یک دستگاه خودرو سمند با 150 میلیون ریال خلافی در قم خبر داد.

سرهنگ احمد پوربافرانی گفت: ماموران پلیس راهور استان قم حین کنترل تخلفات خودروها در هسته مرکزی شهر، یک دستگاه سمند را متوقف کردند.

وی ادامه داد: پس از استعلام مشخص شد خودروی موصوف 150میلیون ریال خلافی دارد و بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودروی سمند توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی ضمن تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، اظهار داشت: پلیس با افرادی که با تخطی از قانون قصد برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی را دارند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار