برادر کوچک‌ به برادر بزرگ‌تر رحم نکرد
دومین شهرآورد قمی‌های حاضر در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با برتری قاطع تیم آتلیه‌طهران به پایان رسید. تیم آتلیه طهران قم با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت. تیم فوتسال هیئت فوتبال قم نیز با این شکست در امتیاز ۹ باقی ماند و در انتهای جدول رده بندی قرار گرفت.
کد خبر: ۵۳۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۶ 01 December 2017
به گزارش تابناک قم، سالن دو هزار نفری شهید حیدریان در نهم آذرماه سال 96 شاهد برگزاری دور برگشت شهرآورد فوتسال قم در هفته بیستم بود.

دیداری که از ساعت 16 در مقابل چشم هزار تماشاگر آغاز شد، مسابقه‌ای که شاید این اولین و آخرین باری باشد که در استان قم اتفاق می‌افتد.

آتلیه طهران قم و هیئت قم دو تیم میانه و قعر جدولی در حالی برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که امید بقا هیئت به نتیجه این مسابقه بستگی داشت.

در دقایق ابتدایی نیمه نخست مالکیت توپ برابر بود اما در ادامه کار آتلیه صاحب یک ضربه شروع مجدد در پشت محوطه جریمه شدند که این موقعیت توسط محسن بخشی زاده به گل تبدیل شد.

پس‌ از آن هیئت قم چندین موقعیت نصف و نیمه را بر روی دروازه حریف خود خلق کرد که هیچ‌ یک ثمری نداشت.

در یک حرکت تیمی آتلیه‌ای‌ها موقعیت کاملاً خطرناکی را ایجاد کردند که این فرصت نیز توسط روح‌الله ایثاری وارد دروازه شد تا نتیجه کار دو بر صفر پیگیری شود.

بدین ترتیب در نیمه نخست این آتلیه قم بود که با برتری دوگل به رختکن رفت و هیئت قم همچنان قعرنشین بماند.

در آغاز نیمه دوم آتلیه نبض بازی را در اختیار داشت و با ایجاد چندین موقعیت جدی دروازه همشهری تهدید کرد اما هیچ‌کدام ثمری نداشت و با درخشش دروازه‌بان به بیرون رفت.

در زمانی که تیم هیئت قمی جلو کشیده بود تا گل‌های خورده را جبران کند طاها نعمتیان از فرصت استفاده کرد و با یک فرار برای سومین بار دروازه تیم هیئت را فرو ریخت.

در شرایط که آتلیه سروپا حمله شده بود محسن بخشی زاده با یک توپ ربایی خود را به دروازه هیئت قم نزدیک کرد و در پایان با یک شوت قدرتمند تیر خلاص را به رقیبش زد تا آن‌ها چهارتایی نام بگیرند.

دقایقی پس از گل چهارم، یاران آتلیه که در یک بازی یک‌طرفه قرار داشتند محمد قدیمی گل پنجم را زد تا به‌طور رسمی کار برای هیئت قم تمام‌ شده محسوب شود.

در پایان هیئت قم با نتیجه 5 بر صفر در هم کوبیده شد و راه بقا برای این تیم بیش‌ از پیش مشکل شد.

فاتح شهرآورد امروز سید وحید غیاثی بود که تفکرات خود را بر استاد و برادر بزرگ‌ترش سید مهدی غیاثی دیکته کرد.

تیم آتلیه طهران قم با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت در حالی که فاصله این تیم با تیم رده چهارمی حفاری خوزستان ۶ امتیاز است و آتلیه طهران باید به دنبال حفظ رتبه پنجم خود باشد و کسب رتبه چهارم برای آتلیه طهران کمی دور از دسترس شده است.

تیم فوتسال هیئت فوتبال قم با این شکست در امتیاز ۹ باقی ماند در حالی که فاصله این تیم با محدوده رهایی از سقوط ۱۰ امتیاز است و شانس تیم هیئت فوتبال قم برای رهایی از سقوط به کمترین اندازه خود رسیده است و این تیم در انتهای جدول رده بندی قرار گرفته است.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار