مدیران استانی که به منافع کشور توجه ندارند تغییر می کنند
در انتخاب مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید دارم باید مدیرانی انتخاب شوند که منافع ملی را بر منافع جناحی و بخشی ترجیح بدهند، مدیرانی که به این موضوع توجه ندارند، تغییر خواهند کرد. مدیران باید نگاه بهره ور داشته باشد و به فعالان بخش اقتصاد کمک کنند و این زمینه در استان قم فراهم شده است.
کد خبر: ۵۳۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۱ 01 December 2017
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر استان قم در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، آنچه می تواند به بهبود وضعیت کمک کند، انتخاب مدیرانی است که به دنبال نگاه ملی و حمایتی از فعالان اقتصادی هستند.

استاندار قم بیان کرد: فعالان اقتصادی استان قم هم اکنون در بحث مالیات، تامین اجتماعی و محیط زیست مشکل خاصی ندارند و تلاش شده است در این بخش ها از مدیرانی استفاده شود که یاری گر تولیدکنندگان باشند.

وی ادامه داد: صادرکنندگان، نقش اصلی را در پویایی اقتصاد ایفا می کنند و به همین دلیل تلاش می کنیم در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور کمک به افزایش میزان تولید و اشتغال در استان قم، از آن ها حمایت کنیم.

صادقی افزود: در انتخاب مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید دارم باید مدیرانی انتخاب شوند که منافع ملی را بر منافع جناحی و بخشی ترجیح بدهند، مدیران باید نگاه بهره ور داشته باشد و به فعالان بخش اقتصاد کمک کنند و این زمینه در استان قم فراهم شده است. 

وی گفت: واگذاری اقتصاد به بخش خصوصی و کمک به رفع موانع پیش روی فعالان اقتصادی، راهکار حل مشکل های کشور در این بخش است و استانداری قم آماده است از تمام ظرفیت های خود برای حمایت از تولیدکنندگان، استفاده کند.

در این آیین با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان ملی و استانی از 13 صادر کننده برتر استان قم تجلیل به عمل آمد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار