با اقامه نماز توسط آیت‌الله سعیدی
پیکرهای مطهر ۵ شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) که در روزهای اخیر در مناطق عملیاتی کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند عصر چهارشنبه با حضور مردم شهید پرور قم تشییع و در آرامستان بهشت معصومه این شهر به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۵۳۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۶ 30 November 2017
به گزارش تابناک قم، پیکرهای مطهر این شهیدان با ندای «یا زینب(س)» و «این گل پرپر شده فدای زینب شده » با حضور خانواده های شهدا و قشرهای مختلف مردم از مسجد امام حسن عسکری(ع) قم تشییع و تا حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) بدرقه شد. 

مردم در طول مسیر تشییع ضمن گلباران پیکرهای مطهر، تصاویری از رشادت های این شهدا در جنگ با گروه های تکفیری در دست داشتند.

مداحان اهل بیت(ع) در طول مسیر به مرثیه سرایی و مداحی پرداختند و مردم همراه با آنان شعارهای « مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل » را سردادند.

پیکرهای مطهر شهدا بعد از طواف بر گرداگرد ضریح مطهر کریمه اهل بیت(ع) و اقامه نماز میت توسط آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س)، برای خاکسپاری در کنار همرزمانشان به قطعه شهدای مدافع حرم آرامستان بهشت معصومه قم منتقل شد.

مشایعت کنندگان در طول مسیر از نابودی داعش در سوریه ابراز خوشنودی کرده و برای استمرار راه شهدا در دفاع از حریم امامت و ولایت دعا کردند.

سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز سه شنبه (30 آبان ماه) طی نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت. رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به این نامه ضمن تجلیل از رشادت های فرماندهان و جوانان مدافان حرم بر غافل نشدن از کید دشمنان تاکید کردند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار