فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری سارقانی که از دکل مخابراتی سرقت کرده بودند، خبر داد. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم نیز از کشف بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.
کد خبر: ۵۳۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 29 November 2017
به گزارش تابناک قم، فرمانده انتظامی شهرستان قم اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر یک فقره سرقت از دکل‌های مخابراتی سطح استان، موضوع سریعاً در دستور کار ماموران پاسگاه شکوهیه استان قرار گرفت.

سرهنگ هادی دیده ور افزود: مأموران با اعزام به محل مورد نظر مشاهده کردند یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ کنار دیوار اتاقک دکل‌های مخابراتی پارک کرده و چهار نفر سارق نیز در حال سرقت باطری‌های دکل و سیم‌های مخابراتی بودند که به محض رؤیت مأموران از محل متواری می‌شوند.

وی ادامه داد: مأموران بلافاصله به تعقیب و گریز متهمان پرداختند که پس از مسافتی سارقان از خودرو پیاده و مجدداً قصد فرار را داشتند که نهایتاً در یک اقدام بموقع پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: در بازرسی به عمل آمده از داخل خودروی سارقان، تعداد ۲۴ عدد باطری و حدود  ۱۰۰ متر کابل و فیبرهای مخابراتی کشف که در این رابطه خودرو نیز توقیف شد.

وی بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام مراحل قانونی مناسب روانه زندان شدند.    

کشف بیش از 10 کیلوگرم تریاک در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم نیز از کشف بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

غلام عباس بلفکه اظهار کرد: در پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه کامیونت مقادیری مواد مخدر را در پوشش بار تره بار از استان‌های جنوبی کشور به پایتخت منتقل و از استان قم عبور کند که موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی گفت:در ادامه ضمن هماهنگی قضائی دو اکیپ عملیاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محورهای مواصلاتی استان اعزام و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: سرانجام خودرو مذکور در یکی از محورها شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه متهم را به همراه همدستش دستگیر کردند.

بلفکه گفت: در ادامه طی بازرسی از خودرو مشخص شد کامیونت حامل بار خیار بوده  که در این خصوص 10 کیلو و 100 گرم تریاک در قالب 13 بطری کشف و متهمان نیز در نهایت به انضمام پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار