مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قم اعلام کرد
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قم ساماندهی بانوان خانه‌دار در این مرکز را مدنظر قرار داد و گفت: بیش از ۱۵۰ هزار نفر از بانوان خانه‌دار استان در بسیج جذب و ساماندهی شده‌اند.
کد خبر: ۵۳۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶ 26 November 2017
به گزارش تابناک قم، مرضیه ابراهیم‌آبادی، با اشاره به فعالیت‌های بسیج جامعه زنان استان قم در هفته بسیج اظهار داشت: از 29 آبان و نخستین روز ربیع‌الاول برنامه‌های هفته بسیج مانند همایش طلایه‌داران سازندگی، تجلیل از فعالان برتر اقتصادی و افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی آغاز و تا هفتم آذر ادامه خواهد داشت.

وی به دیگر برنامه‌های در حال برگزاری و برگزار شده این سازمان اشاره کرد و افزود: برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در سطح استان، اعزام گروه‌های مشاوره جهادی به مناطق محروم، اعزام جهادی تیم پزشکی به مناطق محروم، برگزاری جشنواره فضای مجازی بسیج و رونمایی تولیدات فضای مجازی بسیج، نشست‌های روشنگری با موضوع فرهنگی اجتماعی، هم‌اندیشی بسیج حوزه و دانشگاه،گردهمایی سراسری بسیج، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران ازجمله برنامه‌هایی بوده که از آغاز هفته بسیج برگزار شده و تا هفتم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قم برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان استان را مد نظر قرار داد و خاطرنشان کرد: بانوان بسیجی استان نیز در کنار سایر اقشار بسیج در این تجمع بزرگ حضور خواهند داشت.

وی به دیگر برنامه‌های این مرکز در هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: برگزاری همایشی با موضوع نماز در فضای مجازی با مشارکت ستاد اقامه نماز، دیدار با علما، برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع الگو سوم، اعزام سفیران اندیشه در طول هفته بسیج و توزیع کتاب الگوی سوم به زبان انگلیسی و عربی بین طلاب خارجی و توریست‌ها و معرفی زن ایرانی مسلمان به سایر کشورهای جهان دیگر برنامه‌های این مرکز در هفته بسیج بوده است.

ابراهیم‌آبادی ساماندهی بانوان خانه‌دار در این مرکز را مدنظر قرار داد و ابراز کرد: بیش از 150 هزار نفر از بانوان خانه‌دار استان در بسیج جذب و ساماندهی شده‌اند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار