بالاتر از رقباي ژاپني و تايلندي
ملي‌پوشان هیأت‌‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم موفق به كسب مقام نخست و عنوان قهرماني رقابت‌هاي 2017 كاتا جودو مردان آسيا شدند.
کد خبر: ۵۳۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴ 26 November 2017
به گزارش تابناک قم، سال موفق جودو قم بعد از کسب مدال نقره مسابقات جهانی ایتالیا با درخشش کاتاروهای پرتوان قم در رقابت‌های قهرمانی آسیا کامل شد تا هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خود را به عنوان یکی از هیات‌های موفق ورزش قم در سال 1396 معرفی کند.

بعد از مدال نقره محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی در مسابقات 2017 قهرمانی جهان به میزبانی کشور ایتالیا که پس از رقبای ژاپنی و بالاتر از حریفان ایتالیایی نصیب این دو کاتاروی با تجربه شد، دو ملی‌پوش جوان و آینده‌دار کاتای قم نیز از مسابقات قهرمانی آسیا مدال طلا گرفتند.

مهدی عظیمی برآبادی و فخرالدین رضایی دو ملی‌پوش کاتای استان قم هستند که با درخشش در مسابقات کشوری و انتخابی‌های ملی نظر کادر فنی تیم ملی کاتا جودو ایران را برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم اعزامی ایران به رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا به خود جلب کردند.

ملی‌پوشان هیأت‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم در حالی به رقابت‌های قهرمانی آسیا رفتند که این تیم متشکل از کاتاروهای استان‌های قم، گلستان، مازندران و همدان اعزام شد و این مسابقات با حضور چهره‌های شاخص کاتا جودو از کشورهای مختلف قاره کهن در کشور تایلند به انجام رسید.

عظیمی و رضایی نمایندگان کشورمان در رشته کاتا مه‌نو کاتای رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا بودند که با پشت‌سر گذاشتند تمامی حریفان خود مقام نخست، عنوان قهرمانی و نشان طلای این رشته را از آن خود کردند، در حالی که طلای آنها دومین نشان خوشرنگ کاروان ایران بود.

دلاور مردان کاتا جودو استان قم و تیم ملی کشورمان در این رشته با کسب 422 امتیاز موفق به کسب مقام قهرمانی شدند، در حالی که کاتاروهای قدرت اول آسیا یعنی ژاپن با کسب 5/417 امتیاز روی سکوی نایب‌قهرمانی استادند و کاتاروهای کشور میزبان یعنی تایلند با کسب 5/394 امتیاز در جایگاه سوم ایستادند و ویتنامی‌ها نیز با کسب 5/388 امتیاز مقام چهارم را به دست آوردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار