مدیرکل روابط عمومی استانداری قم خبر داد
مدیرکل روابط عمومی استانداری قم گفت: زمان و مکان برگزاری جشنواره پژوهش استان قم 19 آذرماه در دانشگاه علوم پزشکی قم است.
کد خبر: ۵۳۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸ 26 November 2017
به گزارش تابناک قم، سید رضا علیزاده طباطبایی ظهر امروز در جلسه شورای سیاست گذاری هفته پژوهش و فناوری استان که در سالن جلسات امام جواد(ع) ساختمان استانداری قم برگزار شد، با اشاره به تولید تیزر هفته پژوهش استان قم اظهار کرد: تیزری به مدت 45 ثانیه برای هفته پژوهش و نمایشگاه ویژه این هفته تهیه شده است که در طول هفته پژوهش از صدا و سیما پخش می‌شود. 

وی ادامه داد: باید برنامه ریزی لازم صورت بگیرد تا دانش آموزان مدارس استان قم از نمایشگاه پژوهش استان بازدید داشته باشند، همچنین در هفته پژوهش از دو صنعتگر استان قم که عملکرد بهتری در زمینه پژوهش داشتند، تقدیر می‌شود. 

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم افزود: پژوهش‌های خوبی در برخی از دستگاه‌های استان همچون جهاد دانشگاهی و فنی و حرفه ای صورت گرفته است و بقیه دستگاه‌های اجرایی قم نیز باید پژوهش‌های خودشان را ارائه بدهند، امیدواریم شاهد حضور این دستگاه‌ها در نمایشگاه پژوهش قم باشیم. 

علیزاده طباطبایی با اشاره به هزینه برگزاری جشنواره پژوهش استان قم اظهار کرد: حدود 45 میلیون اعتبار برای برگزاری این جشنواره و نیز اهدای هدایا به پژوهشگران برتر برآورد شده، زمان و مکان برگزاری جشنواره پژوهش استان قم 19 آذرماه در دانشگاه علوم پزشکی قم است، امیدواریم که برنامه‌های هفته پژوهش در شان پژوهشگران قم برگزار شود. 

بهرام خوشنویسان رئیس دانشگاه صنعتی قم در ادامه این جلسه با اشاره به نمایشگاه هفته پژوهش استان قم اظهار کرد: این نمایشگاه از روز 11 تا 13 آذر در دانشگاه صنعتی قم برگزار می‌شود و 20 غرفه برای نمایشگاه اختصاص پیدا کرده است. 

وی خاطرنشان کرد: پژوهش‌ها و طرح‌های برتر با هدف کاربردی کردن در استان قم انتخاب شده اند. 

حسین ثقفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم  در بخش پایانی جلسه با اشاره به روند انتخاب پژوهشگران برتر استان قم اظهار کرد: امسال فرصت کمی برای ارسال اطلاعات توسط پژوهشگران و نیز داوری آثار آن‌ها وجود داشت، باید در سال آینده فرصت بیشتری برای این خصوص درنظرگرفته شود، برای انتخاب تندیس و نیز اهدای آن به پژوهشگران برتر استان قم برنامه ریزی کردیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار